mavange Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 I väntan på CL-finlen....en Chang! (en till attt börja med). Till våran stora glädje har man kompletterat de löjligt små burkarna och de onödigt klirrande o tunga flaskorna med lättare och tystare 0,5 lit burkar...HEJA CHANG! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Ett glas rött, Gnarly Head till dagens V-75a. Blir nog ett par glas Glenmorangie till Champions finalen ikväll . Mvh Hn Visst är Gnarly Head jävligt gott? Klart prisvärt om man köper på box...flaskorna något dyrare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Visst är Gnarly Head jävligt gott? Klart prisvärt om man köper på box...flaskorna något dyrare Kanon gott, drack det första gången i Phuket på restaurang Two Chefs . 2200 thb för en flaska har jag för mig. Köpte en box nu . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Kanon gott, drack det första gången i Phuket på restaurang Two Chefs . 2200 thb för en flaska har jag för mig. Köpte en box nu . Mvh Hn 89 spänn på flaska men bara ca 250 på box har jag för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Ett par Dalwhinnie har jag bjudit grannen på.Frun hans fick smaka whiskylikör(egen gjord hela vägen) och det satt fin-fint så hon fick behålla flaskan. Nu är det dax för bastun/bastubad och sedan blir det till att grilla korv + några pilsner .skål på er därute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Kanon gott, drack det första gången i Phuket på restaurang Two Chefs . 2200 thb för en flaska har jag för mig. Köpte en box nu . Mvh Hn dubbelt.. Ändrades Maj 19, 2012 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En Zlatopramen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Vatten och snart sover man i soffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Norrlands Guld och snart sover man i soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Tuborg Classic och frugan sover i soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pensionaren Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 kl5.36 på morgonen dricker min första kopp nescafe i poolen med laptoppen på poolkanten ...lyssnar på lite svenska nyheter på Play rapport..mvh pensionareh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Ett glas vatten efter några öl på Sticky Fingers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Hann med en eftermiddagspilsner vid lunchplasket.. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?k3fgqi "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Isvatten med gurka. Gillar att smaksätta vattnet lite, har någon några andra bra tips förutom citrusfrukter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 En liten middagspilsner... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?he2bc5 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 21, 2012 Dela Inlagd Maj 21, 2012 Jag tände grillen för en stund sen, så det blir väl att kyla ner strupen med en sån där jä...vla tyskimport igen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Dammar av en gammal favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Maj 22, 2012 Dela Inlagd Maj 22, 2012 Isvatten med gurka. Gillar att smaksätta vattnet lite, har någon några andra bra tips förutom citrusfrukter? Rabarbervatten,,gillar det skarpt ,,,,skördar rabarber och tärnar lägger i en bunke typ 5 eller tio liters på med vatten och lite socker, ibland hoppar jag sockret.kan även lägga i några kvistar mynta eller en fläderblomma,Bara o testa sig fram. Låt stå en tre fyra dagar ,,,häller upp i petflaskor sen in i frysen och tages upp efter hand.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Idag testar vi denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 falcon special brew 5,9 arbetsdag i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Klöver likör Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Åbro brygg mästarens 5,9 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu