Enis Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 känns ju nästan som semester när man tar en kall på balkongen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 26, 2023 Dela Inlagd Juni 26, 2023 Testar min nya belgare. Behöver klarna ett par dagar till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 Sju hästarna te. Ett topp brand har jag fått veta. @Atom @spooncreek Ovan herrar har inget att säga om det goda kinesiska teet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 On 2023-06-25 at 21:04, skrev MickeN: Lagavulin i snapsglaset. Inte Lagavulin, men Ardbeg restaurant i Gamla stan.... Fan va sura dom blev när jag försökte beställa Laphroig, jag blev snudd på utkastad Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 34 minuter sedan, skrev Odin: Inte Lagavulin, men Ardbeg restaurant i Gamla stan.... Fan va sura dom blev när jag försökte beställa Laphroig, jag blev snudd på utkastad Inte så lätt, stället hette ju Glenfiddich tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 1 timme sedan, skrev Odin: Inte Lagavulin, men Ardbeg restaurant i Gamla stan.... Fan va sura dom blev när jag försökte beställa Laphroig, jag blev snudd på utkastad Fattar inte varför, det här finns i deras sortiment +400 sorter till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 Rom experten, är den här drick bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 (ändrad) Bjuder bärbussförsäljare @Enis på kaffeblask. Ändrades Juni 27, 2023 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 Lite vitt i glaset och spanskt tilltugg. Multikulti deluxe🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Juni 27, 2023 Dela Inlagd Juni 27, 2023 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev rolba: Testar min nya belgare. Behöver klarna ett par dagar till. Helmalt? Vad är det för jäst? Maltbas? Ändrades Juni 27, 2023 av dooks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 14 timmar sedan, skrev Nicholas: Sju hästarna te. Ett topp brand har jag fått veta. @Atom @spooncreek Ovan herrar har inget att säga om det goda kinesiska teet? Jag började dricka en del te mest för att slippa Nescafés äckliga tre i ett "kaffe" som man ofta kunde få på möten. Sen poppade upp Starbucks mest överallt, och hel del företag skaffade egna kaffeautomater, så då kunde man återgå till kaffedrickandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 20 timmar sedan, skrev Odin: Inte Lagavulin, men Ardbeg restaurant i Gamla stan.... Fan va sura dom blev när jag försökte beställa Laphroig, jag blev snudd på utkastad Tycker personalen är sådär service minded där iaf förr i tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 Fjolldricka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 Starköl Lite mörkt på avbytarbänken. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 Blev snabbt en till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 Köppra pilsner enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 28, 2023 Dela Inlagd Juni 28, 2023 En GT och en Mellerud i rock, blir väl nån fler inte riktig läge för en redig fylla. Så man får väl hoppas att bristen sömn på sedan i lördags pga av jobb klubbar en tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 29, 2023 Dela Inlagd Juni 29, 2023 Starköl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 29, 2023 Dela Inlagd Juni 29, 2023 Fjolldricka magen har sagt upp bekantskapen med bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Weeping Willows har tillsammans med Nynäshamn tagit fram en veteöl där överskottet ska gå till räddning av Östersjön. God var den iaf. Gårdagens sommarpale på Akkurat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 55 minuter sedan, skrev Peolito: Weeping Willows har tillsammans med Nynäshamn tagit fram en veteöl där överskottet ska gå till räddning av Östersjön. God var den iaf. Gårdagens sommarpale på Akkurat. Är det Zumen som gäller idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 vodka, sour fisk ice pear och 7upp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 3 timmar sedan, skrev MickeN: Är det Zumen som gäller idag? Nej, fotvård och aw i hemmet 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu