Peolito Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Oliver Twist fyller 30 år. Fyra öl har gjorts till denna vecka då firandet sker. Nu denna som är god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Skål en Jägermeister i stugan som är helt i furu 😄😂 Måste få hjälp vill ju ändra allting här. @rolba kanske man kan anlita 😄 Men respekt till min far som byggt detta helt själv kontorsråtta som han var 🙏🙏🙏🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Elitlopps helgen igång, laddar med en Weisbierbock på 7,1% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Va, är det redan fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 On 2023-05-25 at 16:15, skrev goli006: Skål en Jägermeister i stugan som är helt i furu 😄😂 Måste få hjälp vill ju ändra allting här. @rolba kanske man kan anlita 😄 Men respekt till min far som byggt detta helt själv kontorsråtta som han var 🙏🙏🙏🙏 Låt inte @M33 konsulta bara ... för då 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 On 2023-05-20 at 15:22, skrev Peolito: Heja Degerfors krossa råttorna. Det går ju bra för stockholmslagen i Degerfors ☺️1 poäng på 3 matcher måste ju anses bra eller? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 En av mina nya favoriter JOCK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Vinjak är en serbisk variant av cognac. Bättre än vad jag trodde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 3 timmar sedan, skrev Fredman: Vinjak är en serbisk variant av cognac. Bättre än vad jag trodde! Om du hittar en som heter Navip Vinjak så testa den, jag gillade den när jag var i juggoland för en massa år sedan. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 När det regnar i Pattaya,då får man dricka 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Äntligen finns Thailands bästa öl på Tops igen. Om nu bara senaten kan släppa fram MFP, så att de kan lätta upp restriktionerna för öltillverkning och stoppa Singhas och Changs duopol, så kommer det finnas hundra bra thailändska öl att välja på. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Vodka cola efter maten frugan annssasdrink. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 17 timmar sedan, skrev Fredman: Vinjak är en serbisk variant av cognac. Bättre än vad jag trodde! Jag har varit i både Beograd och Pristina [efter kriget], två skilda kulturer men jävlar deras brännvin och balkanmusiken live är som en en gudagåva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Vi fick oväntat besök igår kväll så mina Bangkoköl tog slut. Numera finns det ändå hyfsade öl på lokala sjuelvan. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Jag tar en kusin till Hoegaarden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Tog en Tuborg. Jag tog ett återfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 17 minuter sedan, skrev Enis: enis Det tar sej gubben... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 38 minuter sedan, skrev Odin: Det tar sej gubben... far som betalar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 20 timmar sedan, skrev måne: Det går ju bra för stockholmslagen i Degerfors ☺️1 poäng på 3 matcher måste ju anses bra eller? Dom klarar inte av att spela på gräs 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 En Franziskaner efter uppvisningen i avd 1 på v75. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Där slog klockan cocktail hour! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 27, 2023 Dela Inlagd Maj 27, 2023 Arvid Nordqvist och våffla. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu