Oskarudon Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Italienarna kan öl med. Den tycker jag är bäst. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 On 2023-05-11 at 01:35, skrev dooks: Nja bästa lagern bryggs I Franken enligt mig och bra hantverksöl finns ju i hela världen. Sverige, Polen, US, UK eller Belgien alla är duktiga på ”craftbbeer” men tänker du att craft är Ipa? Craft kan givetvis vara vilken öltyp som helst, men den craftöltyp man enklast hittar här är olika typer av ale och stout och stout har jag aldrig riktigt förstått mig på. Blir några craft idag, IPA och andra ale, men också några finöl (i avsaknad av bättre ord) och dit räknar jag Leffe. Den här är för jävla bra. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 En bira på Långbro Värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Skönt att byta regnet i Köln mot solen på framsidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 En annan finöl. Tycker nog den är den bästa av de veteöl man kan hitta här. Finns säkert bättre gjorda av fyra vänsterhänta, sexfingrade munkar på en otillgänglig Alptopp dock. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 En fantastiskt god öl från Schneider & sohn. En bitter smakar inte gott men gör gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Någon skrev att Fever-trees refreshingly light var den bästa tonicen till en GT. Nja, eller också passar den inte till Orbion som är sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 16 minuter sedan, skrev Peolito: Någon skrev att Fever-trees refreshingly light var den bästa tonicen till en GT. Nja, eller också passar den inte till Orbion som är sådär. Inget passar till den ginen 😜 Men enligt denna så: https://pairingguide.fever-tree.com/en-gb/serve/hendricks-orbium-gin-and-premium-indian-tonic-water Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Att det kan vara så jävla trevligt att ha tvättid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Fasen vad dyrt allt har blivit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Fasen vad dyrt allt har blivit! "Kvalitets öl"; litar inte på någon som särskriver, oavsett hur billigt de försöker kränga ölen 😉. Försökt anstränga mig att visa att jag inte bara dricker IPA men kvällens sista öl får ändå bli en sådan. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 1 minut sedan, skrev Atom: "Kvalitets öl"; litar inte på någon som särskriver, oavsett hur billigt de försöker kränga ölen 😉. Försökt anstränga mig att visa att jag inte bara dricker IPA men kvällens sista öl får ändå bli en sådan. 39,90 för 0,4 cl anser jag är ockerpris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 1 minut sedan, skrev GreenValley: 39,90 för 0,4 cl anser jag är ockerpris! Den detaljen missade jag 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev GreenValley: 39,90 för 0,4 cl anser jag är ockerpris! Ah, missade att det var cl. Kanske finns ett samband mellan särskrivare och svårigheter med enheter. Ändrades Maj 12, 2023 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Precis nyss, skrev Atom: Ah, missade att det var cl. Kanske finns en samband mellan särskrivare och svårigheter med enheter. Efter ett antal enheter blir de flesta särskrivare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Hemkört även idag. Behöver få loss lite tomglas till nästa laddning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 En fagerhultare till hockeyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Inget passar till den ginen 😜 Men enligt denna så: https://pairingguide.fever-tree.com/en-gb/serve/hendricks-orbium-gin-and-premium-indian-tonic-water Ginen är lite svår men den går ner 😀 Helt plötsligt blev jag sugen på en whisky. Vad hände? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 10 minuter sedan, skrev Peolito: Ginen är lite svår men den går ner 😀 Helt plötsligt blev jag sugen på en whisky. Vad hände? Du måste fått ett samtal från Stålis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Precis nyss, skrev M33: Du måste fått ett samtal från Stålis Den göken sitter och dricker en flaska Hong Tong som hans gumma hade med sig från Thailand 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 17 minuter sedan, skrev Peolito: Den göken sitter och dricker en flaska Hong Tong som hans gumma hade med sig från Thailand 😀 Här ser du en bra kombo. Inget för Stålis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 En skvätt Rum å en Cigarr så blev det 1-0 till Sverige 😁😋😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Tuff vecka 15 till 17 h per dag så blev typ några glas Speyburn i kväll i Avslutar med några glas mjölk. Gick några dysor och elektroder på skära väck gammalt skit ca 60 m. Sedan en och annan assistans i Orrskär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 12, 2023 Dela Inlagd Maj 12, 2023 Inget att visa på bild eller så, men jag har iaf fått i mig tillräckligt för att bli en sär skrivare 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2023 Dela Inlagd Maj 13, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu