andrejsdenruskige Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 7 minuter sedan, skrev M33: Tipsa henne om Hendricks Lunar och Ekobryggeriets In Flames tonic 👊🏾 Var tvungen att hälla upp en själv nu. Det tipset släpper jag inte vidare utan behåller det för mig själv. Skärmdump gjord eftersom jag är senil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 41 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det tipset släpper jag inte vidare utan behåller det för mig själv. Skärmdump gjord eftersom jag är senil. https://www.delitea.se/ekobryggeriet-nordic-tonic-in-flames-4x20-cl Trodde jag tömde deras lager igår men missade visst 2st 4-pack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Nu ska ni få en lektion i härjedalska Skruggot betyder dimma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 En carlsberg 5% flaska. Efter den en burk 4,6%. Båda inköpta i Tyskland. Flaskan smaker bättre pga styrka eller pga i flaska eller burk? Båda gick ner Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Fagerhult på burk. Fan det finns ju flaskor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 23 minuter sedan, skrev Stoneys: En carlsberg 5% flaska. Efter den en burk 4,6%. Båda inköpta i Tyskland. Flaskan smaker bättre pga styrka eller pga i flaska eller burk? Båda gick ner En följdfråga på det blir varför säljs den bästa ölen om man frågar mig i? styrkan 4,2 i monopolet sverige då den är helt perfekt pilsner 4,6 fra danmark? Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Precis nyss, skrev Oskarudon: En följdfråga på det blir varför säljs den bästa ölen om man frågar mig i? styrkan 4,2 i monopolet sverige då den är helt perfekt pilsner 4,6 fra danmark? edit tuborg grön så klart! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 En grumlig jävel från Särö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 40 minuter sedan, skrev rolba: Fagerhult på burk. Fan det finns ju flaskor. Fagerhult gör väl belysning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 20 minuter sedan, skrev M33: Fagerhult gör väl belysning! Risk för att man blir på lyset då. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Risk för att man blir på lyset då. 😉 Fy fan. Arne Hägerfors 2.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 En Rum idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Era fruktölläsker går bort ibland finns de bra sorterna på den lokala syltan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 21 timmar sedan, skrev Atom: De ändrade receptet runt 2019-2020, fortfarande bra men inte världsklass. Stor är alltid ett plus, du kan fråga min fru 😉 Här blev det lite kaos. Skulle åkt hem till byn men plötsligt så skulle dottern gå på kalas igår och frugan ville hem och rösta nästa helg så vi bestämde att vi skulle vara kvar och åka nästa helg. I eftermiddags hörde jag att alkohol inte fick säljas efter klockan 18 och då de heller inte får sälja mellan 14 och 17 så blev det en promenad till 7/11 och då blir det inte bättre än så här. Hur är det nuförtiden med sälj ” stop” på eftermiddagen. Har don det fortfarande på 7/11? Fick för mig att dom slopat den regeln( va i Thailand senast 2019) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Fortfarande stopp mellan 14 och 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 (ändrad) On 2023-05-05 at 17:47, skrev B747: Jobbat länge med den bilden. Viktigt att bankdosan fick vara med😂😂😂😂 Ändrades Maj 7, 2023 av dooks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 23 timmar sedan, skrev Wangthong: Mitt förstahandsval blir då Twisted Tistle. Den också i klassen esb men har bättre fantasi än att kalla den esb. Visst låter Twisted Tistle mer fantasifullt än ESB? Lite jobbigt just nu blir det eftersom man måste beställa den om man vill ha den i flaska. Men med lite planering går det bra. Dricker mycket andra öl än bitter så även om jag blir utan Twisted Tistle en stund fungerar det. Nej denna går under östilen Ipa inte Bitter. Klar skillnad på de stilarna. Maltnotan må vara lika men Twisted har både amerikansk och brittisk humle i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 18 timmar sedan, skrev M33: En grumlig jävel från Särö. Typ i klass med deras armaturer.Och affärside' Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Fortsätter med Härjedals 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 En läskande "fruktöl" efter lite trädgårdsarbete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 7, 2023 Dela Inlagd Maj 7, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 On 2023-05-06 at 16:24, skrev Fredman: Jag får snart byta till en mindre törstig granne! Din granne drar ner dig i fördärvet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 On 2023-05-06 at 16:50, skrev M33: Den är ordinarie sortiment på Systembolaget, tycker den är ok. Bra Gin Roku. Jappsarna gör bra whisky också men priserna har gått upp ordentligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 En vanlig måndag, är det LEO som gäller 🍻🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 Njuter av tillvaron med en @Knasensöndagsdricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu