dooks Inlagd Maj 4, 2023 Dela Inlagd Maj 4, 2023 On 2023-05-01 at 17:52, skrev Wangthong: Jag är inte bitter. Har bara lyckats få tag på en annan best bitter. Den andra best bitter var lite mer i min smak. Så den här var näst best bitter. Visst har engelsmännen lite dålig fantasi när det gäller namnsättningen av sina öl? Absolut inte. Rätt logiskt om man kan lite brittisk ölhistoria😏🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En Brew Dog Punk IPA på kran. Dessutom takbar @M33 takbar är fint @Atom Punken är inte död Hotellet bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 45 minuter sedan, skrev M33: Hotellet bra? Det är ok….tror jag Något små schampoflaskor. Blev lite butter över det faktiskt och tänkte gå ut och hitta mig en fru eller nåt sånt. Tråkigt nog var det stängt och jag fick be min nuvarande fru ordna handtrallan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 16 timmar sedan, skrev B747: En vodka juice.Tjenare kamrater.Tog ett uppehåll härifrån.😃 Kul att uppehållet är över! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 19 timmar sedan, skrev B747: En vodka juice.Tjenare kamrater.Tog ett uppehåll härifrån.😃 Är det kapten som är avbildad här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 En Ludwig @carlstadÖlhall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 En Wagner weisse på Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 @Peolito har cola i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 (ändrad) Bira från Karlstad som klockar in som Belgisk lättöl 8% Ändrades Maj 5, 2023 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är ok….tror jag Något små schampoflaskor. Blev lite butter över det faktiskt och tänkte gå ut och hitta mig en fru eller nåt sånt. Tråkigt nog var det stängt och jag fick be min nuvarande fru ordna handtrallan. Vart är detta hotell? Smidigt med lampaffär på hotellet.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Polen vs Irland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Nu blev det öl i båda glasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 4 minuter sedan, skrev B747: Fan vad konstig bild hehe.Har blivit ringrostig PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 4 timmar sedan, skrev MickeN: Är det kapten som är avbildad här? Yes... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Provsmakar japanskan, den sitter där den ska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Smuttade med ett par öl på Zumen med MickeN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 52 minuter sedan, skrev B747: Fan vad konstig bild hehe.Har blivit ringrostig Du tryckte nog lite väl hårt på bilden i telefonen. Då klipper den ut så. Som jag gjorde nedan. Men det dricker jag inte nu, nu blir det GT. Jävla stress hela dagen 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 En Sigtuna spring weiss, nja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 On 2023-05-04 at 18:32, skrev goli006: Hur förvarar du cigarrerna? Konspiratorisk som jag är... Av födsel och ohejdad vana.. Så tror jag att försäljaren bytt gördel på en av skönheterna, det tog oväntat lång tid att få dom från humidares till disken Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 Rödtjut som kvällsdricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 10 minuter sedan, skrev dooks: 9 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Schweizerschnitzel som serverades i silverbytta och dessutom var gratis 😉 18 timmar sedan, skrev M33: Hotellet bra? Nja punken är inte som förr. Varken kulturen eller den fina Ipa den var fram till 2017 då Brewdog blev hyperkomerciella anti-craft oC ändrade receptet på denna nu mediokra Ipa. Fins bättre. Stan true to the craft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 5, 2023 Dela Inlagd Maj 5, 2023 34 minuter sedan, skrev dooks: Nja punken är inte som förr. Varken kulturen eller den fina Ipa den var fram till 2017 då Brewdog blev hyperkomerciella anti-craft oC ändrade receptet på denna nu mediokra Ipa. Fins bättre. Stan true to the craft. Inte heller citeringarna är som förr märker jag. Stan true du med… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 12 timmar sedan, skrev falukorven: Vart är detta hotell? Smidigt med lampaffär på hotellet.. Lampaffären var utanför hotellet, men om man läser på papperslappen så verkar det gå att hyra rum ovanför lampaffären. Bågonstans i närheten av Asoke Bts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu