M33 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 5 minuter sedan, skrev Peolito: Kallt men nu ordnar det upp sig. Här regnar det, men hittade ett ställe dit regnet inte tog sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 19 minuter sedan, skrev Peolito: Kallt men nu ordnar det upp sig. Den där är sagolik god. Njut! Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 21 minuter sedan, skrev M33: Här regnar det, men hittade ett ställe dit regnet inte tog sig. New York är ett kul ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Lite yr har nog för lite röda blodkroppar. God Morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 V75 som vanligt, ingen vinst, tröstar mig med en box. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Håller mig till min Rum 🥃🥂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Nja, den föll inte mig i smaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Några bira på sport / burgarställe. Rangers spelar avgörande match ikväll 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 (ändrad) Får bli en Label nu när ölen har tagit slut. Man måste unna sig lite nu när man har långledigt, hoppas att jag tycker det i morgon eller tycker man att man har unnat sig för mycket. Ja det får man se i morgon god kväll/natt på er Ändrades April 29, 2023 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 10 minuter sedan, skrev Nerike: Får bli en Label nu när ölen har tagit slut. Man måste unna sig lite nu när man har långledigt, hoppas att jag tycker det i morgon eller tycker man att man har unnat sig för mycket. Ja det får man se i morgon god kväll/natt på er Unna sig 😱 Straffa sig skulle jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Nytt ställe och snart match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 God utan alkohol i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Där slog klockan cocktail hour! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 1 timme sedan, skrev Fredman: Där slog klockan cocktail hour! Negroni på G...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Dagens belgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 (ändrad) Peolito, det krävs nog lite starkare saker inför hockeyn ikväll när man är Djurgårdare. Ändrades April 30, 2023 av mrsurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 45 minuter sedan, skrev mrsurin: Peolito, det krävs nog lite starkare saker inför hockeyn ikväll när man är Djurgårdare. Ja 8% är en belgisk lättöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Lycka till ikväll med hockeyn jag hoppas också att DIF vinner trots att jag bor på Södermalm nära OT och är Hammarbyare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 4 minuter sedan, skrev mrsurin: Lycka till ikväll med hockeyn jag hoppas också att DIF vinner trots att jag bor på Södermalm nära OT och är Hammarbyare. Svårt att hålla på någon där, tycker både Modo och DIF hör hemma mer i SHL än vad lag som tex Linköping och Växjö gör..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 18 timmar sedan, skrev M33: Några bira på sport / burgarställe. Rangers spelar avgörande match ikväll 😱 Jamen satan 33:an nu är du väl lite wild n' crazy.. Ställa glaset utanför underlägget, är det ett furubord? Puss på valfritt ställe som vi säjer over here... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Precis nyss, skrev Odin: Jamen satan 33:an nu är du väl lite wild n' crazy.. Ställa glaset utanför underlägget, är det ett furubord? Puss på valfritt ställe som vi säjer over here... Tydligen gillar du att pussa alla. Garderoben är för liten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 1 minut sedan, skrev berlitz: Tydligen gillar du att pussa alla. Garderoben är för liten? Nääe jag behåller min plats i kön... (notera stavningen) Och ja jag pussar gärna och ofta mina vänner, så har du fobier så bli inte vän med mej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 1 timme sedan, skrev Elmeri: Negroni på G...... Jäpps! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Idag är det faktiskt helg å då får man ta fram fina flaskan 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 30, 2023 Dela Inlagd April 30, 2023 Får bli en belgarevtill nu en belgisk mellanöl på 10% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu