Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Förbereder mig om frugan har ägglossning. Bygger upp bången. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Vad jag kallar en bra start på helgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Fredag och en ny fransyska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev apknug: Världens bästa starköl! Det hävdade min morfar också som var från Falkenberg. Till hans ursäkt kan sägas att på den tiden så fanns det inte så många bättre. Vad är din ursäkt, det bästa de hade på pizzerian? Ändrades Mars 31, 2023 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Två Tyskar av världsklass Öl å Jägermeister 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 5 minuter sedan, skrev apknug: Nä, att Falcon vann guldmedalj i en lokal tävling i Australien 1986 eller så. Trist att de tog bort texten med "världens bästa starköl" från flaskor och burkar, folk kan ju börja tvivla om sanningen inte upprepas tillräckligt ofta. När du trots allt fick deras bästa laminatbord kan du väl tipsa turken att ölen får en bättre krona om de använder glas som de inte haft mjölk i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Trodde jag köpte en icke Ipa men det sket sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Världens bästa starköl! Nej, men ren smak. Helt OK lager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 dags att argumentera lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Bara för att man inte ska dö nyfiken så nu har jag provat den två gånger, första och sista. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Ja va fan der pilsner, vin,öl och nån whisky. Så brassar jag på lite i köket oxfilé från NZ, rödvins sky ,stek potatis, german style och vitlökssmör Vart ute på ön nästan helv veckan. Så skål på er bönder på måndag kör vi skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 En vit Chilenska till V75an. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 En svart knapp. Heja Kalmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 2 minuter sedan, skrev Peolito: En svart knapp. Heja Kalmar. Haha Den köpte jag förra helgen på Cinderella.. Gillar du den? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Själv dricker jag en underbar Bourbon Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 En tysk lager att släcka törsten med. 9 minuter sedan, skrev Odin: Haha Den köpte jag förra helgen på Cinderella.. Gillar du den? Ja den är god om man gillar lakrits som jag gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Skål och lycka till, Dif mot BP om 25 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 3 minuter sedan, skrev mrsurin: Skål och lycka till, Dif mot BP om 25 minuter. Tack blir spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Efter en promenad så dags för lite svår öl. nu en Omnipollos efter ett par goda Norrlands djup. Njaaa föredrar den första 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 46 minuter sedan, skrev Peolito: En tysk lager att släcka törsten med. Ja den är god om man gillar lakrits som jag gör. Mmm ja den är god, men jag tycker att den har en lite bitter eftersmak, känner du det? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 1, 2023 Dela Inlagd April 1, 2023 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu