rolba Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Vattenhål efter vägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 On 2023-03-09 at 22:03, skrev rolba: Hamnat i Leoträsket idag. Fast det finns +50 sorter att välja på. Här skulle @Atom trivas 21 timmar sedan, skrev Enis: skål @Atom enis Jag har nog druckit min beskärda del av både Leo och Tsingtao och är man ute i goda vänners lag (eller för all del med kunder och kollegor) så funkar de givetvis utmärkt. Är jag hemma vill jag dock ha något som smakar något; det är trots allt en jävla massa kalorier så det måste vara värt det. Att dricka Leo är som att äta Estrellas Vickningschips; man blir lika fet som när man äter Sourcream men man blir berövad på euforin av himmelsk smak 😉. Jag hittade den här ölen, kanske lite märkligt med en Julöl när det nästan är påsk men den var riktigt bra. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Världens äldsta bryggeri sägs det, oavsett vilket så gör de fortfarande riktigt bra veteöl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Ny bar, ny öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Skumpa i glaset idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 En hederlig Norrland med en kebabrulle.Sen hann ja in på bolaget precis innan 3 också vart, lite smått och gott där också för melodifestivalen i kväll 🥳🥳 Nu på lokala syltan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 En öl döpt efter en tysk film. Smakar nog som bäst en varm sommardag. Lite magmedicin till den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Next stop. Craft Coyote Pub Finöl även här. 😇 Finns ju en del andra konstigheter som jag kan bjuda @Atom på när han dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Min favorit när jag är i värmen i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 timme sedan, skrev Atom: Världens äldsta bryggeri sägs det, oavsett vilket så gör de fortfarande riktigt bra veteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Lite charm på den lokala syltan vad fick hon sin burk Pripps blå ifrån? står lite gömd bakom glaset. Ja nu är hon ute och flirtar med alla killarna på syltan då passade jag på att ta en bild. Det är faktiskt lite rart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 En lite mörkare veteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 @Peolito om du har något kvar av elstödet så rekar jag denna. Fantastiskt god Vodka Russian. Får väl förtydliga att jag inte på något sätt dricker den för att vara PRO-Ryssland. Enbart för att den är god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Mera Tyskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 @Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 1 timme sedan, skrev M33: @Peolito om du har något kvar av elstödet så rekar jag denna. Fantastiskt god Vodka Russian. Får väl förtydliga att jag inte på något sätt dricker den för att vara PRO-Ryssland. Enbart för att den är god. Får jag prova. Har dödskallen 😀 Blev en bira och sedan somnade jag i soffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Elstödet inspirerade mig till denna gin som jag hämtade på boa idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 3 minuter sedan, skrev Nicholas: @Enis Absolut de enda två saker jag saknar i från villan och livet i Valbo /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev Peolito: Elstödet inspirerade mig till denna gin som jag hämtade på boa idag. Wtf!! Den har inte jag. Bra? skit i vilket, snart har jag med den.., Har ju 773 669kr att bränna. Ändrades Mars 11, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 11 minuter sedan, skrev M33: Wtf!! Den har inte jag. Bra? skit i vilket, snart har jag med den.., Har ju 773 669kr att bränna. Ligger jag före dig 😀 ja den är bra. Drack lite rent först och är nöjd med smaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 You never walk alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 5 minuter sedan, skrev Peolito: You never walk alone Otroligt vackert komponerad bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 8 minuter sedan, skrev Peolito: You never walk alone Va är det för fjolldricka ni håller på med. Jägermeister har ni hört talas om denna gudomliga dryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 9 minuter sedan, skrev MickeN: Va är det för fjolldricka ni håller på med. Jägermeister har ni hört talas om denna gudomliga dryck Den ser ut att vara serverad i fel temperatur. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu