Peolito Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 (ändrad) En market porrrrter. Ändrades Mars 3, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 En 🍺 å en fredags Rum kan man väl få ner 😄 Skål på er där ute i världen 🍻🍻🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 En liten Jameson till kaffet innan det är dags att återse gamla arbetskamrater. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 En klassiker Carnegie porter till Dif Vasalund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 17 minuter sedan, skrev Peolito: En klassiker Carnegie porter till Dif Vasalund. Möter ni inte Brommaflickorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 En Paulaner på Roma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 25 minuter sedan, skrev GreenValley: Möter ni inte Brommaflickorna? Jo bra att någon läser vad jag skriver. Var självklart en test. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Nu har jag provsmakat Rapuziner, en lite mörkare veteöl. Ok i smaken men inte riktigt min favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Finns bättre öl men är man i Thailand så är man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Jag lade upp en bild på denna öl förra helgen men då var den redan urdrucken så nu kommer den igen; absolut världsklass. Förra gången hade frugan handlat öl åt mig då jag var i Kina. Denna gången handlade vi tillsammans, när jag till min glädje hittade samma öl. Jag är dock en man med många och stränga regler och en av dem är en maxgräns på 200 Baht för en liten öl, så den kunde jag inte köpa. Frugan kom dock till undsättning, "jag köper den". Sagt och gjort. Och tänka sig, idag gav frugan ölen till mig som en gåva; tänk ändå vilken snäll fru man har 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Tänkte beställa en men den verkar slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 En öl från sydafrika 4,8% Frisk smak men lite blek. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 (ändrad) Skall trycka en kostenlos obstler Ändrades Mars 4, 2023 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 199 Baht så den fick jag köpa. Inte värd sitt pris dock. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 En Espresso Martini! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 En kvälls GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 On 2023-03-04 at 16:56, skrev Stoneys: En öl från sydafrika 4,8% Frisk smak men lite blek. Bryggt hos Åbro😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 Jag är helt slut Vasaloppet Vm 5 Mil Stafetter i skidskytte Hoppa å springa i Turkiet Nu får man äntligen slappa lite Lite sportdryck på det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 Singha light idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Singha light idag. Här har det börjat ordna till sej, men förpassad till trädgårn... funkar bra tillsammans med en flarra myggspray😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Naam jai: Här har det börjat ordna till sej, men förpassad till trädgårn... funkar bra tillsammans med en flarra myggspray😁 Klart att det hade varit gott med ett par öl till maten men barerna är ju ändå stängda sen så det blev en vit dag idag. Länge sedan senast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 1 minut sedan, skrev Enis: enis Dags för Busgrogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 10 timmar sedan, skrev Enis: enis Ingen riktig Gin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu