Wangthong Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Vete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 56 minuter sedan, skrev Wangthong: Vete har bara hittat några med jordgubbssmak och aprikossmak typ här på 7-11 så de har jag hoppat över enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Beer Chang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: har bara hittat några med jordgubbssmak och aprikossmak typ här på 7-11 så de har jag hoppat över enis Står drivor av dessa på Makro här. Vill man ha frukt och bär finns det mycket bättre överallt härikring. För min del får de också vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Senare i kväll blir det även lite umpa bumpa på Löwet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 @Peolito här får du lite inspiration, något skall du ju bränna elstödet på 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 En Negroni när man stökar i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Snäppet bättre, blev lite väl mycket gurksmak på förra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Efter morgonens promenad 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 inge sämre en Kristall här enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 14 timmar sedan, skrev 65Selander: Senare i kväll blir det även lite umpa bumpa på Löwet. Fridhemsplan. Rustik inredning, rustik meny. Tyvärr där alldeles för sällan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 15 timmar sedan, skrev 65Selander: Senare i kväll blir det även lite umpa bumpa på Löwet. Där blev det några schnitzlar och många öl i somras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 balooon fly me to the mooon enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 En IPA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 On 2023-02-19 at 20:36, skrev dooks: Tycker att de flesta Thai craft ölen ser ut att ha en påbörjad oxidering när man ser bilder. Ligger utanför min kunskap, men det jag dessvärre kan konstatera är att av de 10-15 thailändska craftölen som fanns 2019 så är det bara ett bryggeri som fortfarande kan kallas craft och finns att köpa på Tops och liknande. Det är Loeibaserade Outlaw som brygger i Kambodja. Av de andra 10-15 bryggerierna så har hälften gett upp och den andra halvan har lagt sin tillverkning på Thai Spirits Co. Ltd; en ren kemifabrik utan någon kunskap eller intresse av ölbryggeri. Det fungerar inte att brygga i Kambodja, Vietnam och Australien då alldeles för få thailändare är beredda att betala de 150-200 Baht som en 33:a måste kosta efter frakt och importskatter. Många hade nog trott att lagen för öltillverkning skulle ändrats i höstas men Chang och Singh betalade tillräckligt många MPs för att förhindra det, så ser ingen chans till förbättring under kommande 5-10 år. Igår fick jag dela ut min första 5:a på Untappd på minst ett år, en helt suverän IPA från Australien. Så jävla god att jag inte hann ta någon bild innan den var slut 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 äntligen lite hoj denna resa 🤪 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Inhandla lite groggvirke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 20 timmar sedan, skrev M33: @Peolito här får du lite inspiration, något skall du ju bränna elstödet på 😝 Gumman får börja stödköpa denna till mig 😀är den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Gårdagens besök på Zumen. De har fastefestival. Sten i högform vid tunnorna och Åkes ollon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 6 minuter sedan, skrev Peolito: Gumman får börja stödköpa denna till mig 😀är den god? Den var bra, men Lunar är bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Suger på en fransyska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Blev en stödöl på vägen till nästa ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu