rolba Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 50 minuter sedan, skrev Soengsang: @rolba Nu e det sista rundan, ska se om hittar nått flygplan imorgon 🤣 Ingen gratismat imorgon men vi får hitta på nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 En Onsdags Rum 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Ska en IPA verkligen vara gjord i Indien, eller inte? Hur som helst en av de bästa IPA jag druckit i Thailand. Hade gärna fått ha lite mera karaktär. Travesterar ESB lite. De skrev förut "gjort av det fantastiska vattnet i floden Thames". Det här är gjort av det fantastiska vattnet i New Dehli. Visst kunde man då vänta sig lite mer karaktär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 5 minuter sedan, skrev Wangthong: Ska en IPA verkligen vara gjord i Indien, eller inte? Hur som helst en av de bästa IPA jag druckit i Thailand. Hade gärna fått ha lite mera karaktär. Travesterar ESB lite. De skrev förut "gjort av det fantastiska vattnet i floden Thames". Det här är gjort av det fantastiska vattnet i New Dehli. Visst kunde man då vänta sig lite mer karaktär? Hur smakar karaktär? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 aircon och fryst glas klass enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev MickeN: Hur smakar karaktär? Bra fråga! Lite mera av ölsmakerna jag förväntar mig av en öl av IPA typ. Svårt att beskriva men jag vet hur de smakar när jag känner dom. Har stulit ordet karaktär från de stora kritikerna av öl och vin. Känns som bra att dra till med. Jag kan uttrycka mig så här att den är lite tunn i smaken. Ändrades Februari 23, 2023 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 äntligen en sommarlätt Fjärde 7/11 hade gin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 17 minuter sedan, skrev Enis: äntligen en sommarlätt Fjärde 7/11 hade gin enis Säljstopp i de andra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Precis nyss, skrev rolba: Säljstopp i de andra? nä är nog inte så hårt åtgång här uppe i risfälten på. ”Findricka” enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Precis nyss, skrev Enis: nä är nog inte så hårt åtgång här uppe i risfälten på. ”Findricka” enis Tänkte mer på klockslaget. Seven har väl styrda kassor så de kan inte sälja mellan 14-17. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 22 minuter sedan, skrev rolba: Tänkte mer på klockslaget. Seven har väl styrda kassor så de kan inte sälja mellan 14-17. klockat in mellan 11-14 och efter 17 när luckorna varit uppe enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 kör en öl medans frysen tillverkar isbitar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Fyller på med en sommarlätt a la @maitan2 och sänder en tanke till himmelen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 19 minuter sedan, skrev Enis: kör en öl medans frysen tillverkar isbitar enis Skicka en löpare till seven. En påse kostar 8 baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 4 minuter sedan, skrev rolba: Skicka en löpare till seven. En påse kostar 8 baht. bara att lägga på lite smör, och någe mer så kör de hem det dygnet runt mer än 100 bath gratis hemkörning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 19 timmar sedan, skrev Soengsang: @rolba Nu e det sista rundan, ska se om hittar nått flygplan imorgon 🤣 Hur går det? Har du köpt något flygplan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Inte just nu men tidigare idag så festade jag till det med en Tapper 🍺 Chevrolet -48 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 En stänkare hos en jänkare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Idag blir det Cava. Smaskar helt ok, måste vara för att det är gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 36 minuter sedan, skrev M33: Idag blir det Cava. Smaskar helt ok, måste vara för att det är gratis. Jag kör öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag kör öl Burst är rätt fin men skummar så förbannat. ”Pirogen” äter jag aldrig mer, fy fan vilken skit. Tillbaka med Polarrullen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Precis nyss, skrev M33: Burst är rätt fin men skummar så förbannat. ”Pirogen” äter jag aldrig mer, fy fan vilken skit. Tillbaka med Polarrullen!! Tur att du hittade bilden. Jag hade just börjat planera att posta bilden i ”vad gör du just nu”, ”vad äter du just nu”, ”vad har du gjort idag” och ”när åker du till Thailand nästa gång”. Som sista utväg så var det på gång en helt egen tråd på www.rajdidaj.wtf I övrigt så håller jag med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 39 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tur att du hittade bilden. Jag hade just börjat planera att posta bilden i ”vad gör du just nu”, ”vad äter du just nu”, ”vad har du gjort idag” och ”när åker du till Thailand nästa gång”. Som sista utväg så var det på gång en helt egen tråd på www.rajdidaj.wtf I övrigt så håller jag med dig. Tror nog att den skulle funka i ”dagens solnedgång” och ”Vad har du på dig” också. Korspostning deluxe!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 12 timmar sedan, skrev rolba: Hur går det? Har du köpt något flygplan? @Soengsang håller på att dra upp planerna på sin nästa business tillsammans med bärkungen från Söderhamn du hamnar nog mycket längre ner på listan, typ under valbajs enis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 24, 2023 Dela Inlagd Februari 24, 2023 Måltidsdryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu