Stoneys Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Tomten hade lämnat lite till mig i Sverige. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Vin till V75. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Många skulle säga överkonsumtion men jag skulle säga inflation😃 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Var ska detta sluta, skruvkork, PET-flaska med pant för jävligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 38 minuter sedan, skrev Peolito: Får se vilken jag börjar med. Skönt att se att min beställning kom fram.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 10 minuter sedan, skrev M33: Skönt att se att min beställning kom fram.. Ja tack fast hur löser jag in kryptovalutan 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 18 minuter sedan, skrev MickeN: Var ska detta sluta, skruvkork, PET-flaska med pant för jävligt. Ser att den är slut. Panta den och köp en folköl 😀 En traditionell porter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 9 minuter sedan, skrev Peolito: Ser att den är slut. Panta den och köp en folköl 😀 En traditionell porter. Öppna korken och det dunsta bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Händer kanske vart femte år att jag häller ut en öl i vasken, men fy fasen. Den här har bara en väg att gå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Satt som en fläskläpp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev MickeN: Händer kanske vart femte år att jag häller ut en öl i vasken, men fy fasen. Den här har bara en väg att gå Berliner Weisse har jag aldrig gillat. Ändrades Februari 11, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 1 timme sedan, skrev Peolito: Satt som en fläskläpp. Nästa gång tar jag bussen och väntar mig en gångare. Ser jävligt gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 I Rolbas kvarter å dricker biljard igen 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Precis nyss, skrev John Khonken: Nästa gång tar jag bussen och väntar mig en gångare. Ser jävligt gott ut Välkommen 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Tack för det. Återkommer såklart. Såg häftigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 (ändrad) En av mina favoritdrycker. Har inte fått tag på den på flera år. Så ett kärt återseende, kära Nam Takhai. Ändrades Februari 12, 2023 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Long island icetea! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 En lunchöl är inte fel 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 I det OT som vanligt HongTong o soda… Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Fortfarande i Thailand så det är givet vad man dricker!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Inte just nu, men lite tidigare i veckan. Har länge velat prova Cheap Charlie Corner på Bukkan. Så gjorde det. Ingen större upplevelse. Kändes rätt billigt...🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Är ju Onsdag 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu