pust Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 Eftermiddagen öl 🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Du måste skaffa dig en mia noi så du får lite hjälp med hushållssysslorna. Måste bli av annan sort än thaikärring då för värre skvallertanter en dessa i stan har sällan skådats Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 En söndags tonic enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 Kvällsölen 🍺😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 After work. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 (ändrad) 22 timmar sedan, skrev Fredman: Deras Landsorts lager är fantastisk! Håller med. Otroligt fin🍻 Ändrades Februari 5, 2023 av dooks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 9 minuter sedan, skrev dooks: Håller med. Otroligt fin🍻 Enig. Tar en på Ardbeg nu 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 En öl Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 (ändrad) Fler Landsort! Ändrades Februari 5, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 En liten går alltid ner Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 On 2023-02-04 at 17:15, skrev Peolito: Fan vad bra du är. Snygg, vacker och intelligent. Man tackar. Ser att du är/varit i Stockholm och besökt Mecka (Zumen). Du som är ginälskare har du provat Hernös gin bar i korsningen Götgatan/Hornsgatan snett mitt emot Akkurat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 En kall burk i Buriram. Vem fan sa att det var kallt här? Känns som i april. Jag utser rövsvett till dagens ord.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Min nya favorit, man blir visst tunn å snygg av Light öl 😁 åsså är tvätten snart klar... blir bra det här...ha en go måndag gubbar 🍺🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 51 minuter sedan, skrev Naam jai: Min nya favorit, man blir visst tunn å snygg av Light öl 😁 åsså är tvätten snart klar... blir bra det här...ha en go måndag gubbar 🍺🤗 Dricker jag för många öl under en vecka så får jag halsbränna. Den enda öl som funkar då är San Miguel light. Vill man nörda till det så tar man en klyfta lime så slipper man ju även skörbjugg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 15 minuter sedan, skrev Fredman: Dricker jag för många öl under en vecka så får jag halsbränna. Den enda öl som funkar då är San Miguel light. Vill man nörda till det så tar man en klyfta lime så slipper man ju även skörbjugg! Vad e det för fel på vatten, billigare o smakar bättre.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 11 minuter sedan, skrev Elmeri: Vad e det för fel på vatten, billigare o smakar bättre.... Vatten smakar väl ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Tömmer kylskåpet inför hemresan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 2 timmar sedan, skrev Elmeri: Vad e det för fel på vatten, billigare o smakar bättre.... Inget fel på vatten vad har du fått det ifrån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 25 minuter sedan, skrev Fredman: Inget fel på vatten vad har du fått det ifrån? Vatten är sånt fiskar bajsar i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Förvisso bara måndag men efter att bara druckit en vattnig Tsingtao under hela förra veckan så trotsade jag med glädje 10 minuters promenad i regn för att kunna få en hemgjord Panmen IPA. Kan vara det enda i Kina som är världsklass. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 7 timmar sedan, skrev MickeN: Tömmer kylskåpet inför hemresan. Är den god? Druckit den vanliga några gånger men det är länge sedan nu.... Bildtråd och måndag kväll .... nåja inte sugen på spånken ändå..... Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Peolito: Ser att du är/varit i Stockholm och besökt Mecka (Zumen). Du som är ginälskare har du provat Hernös gin bar i korsningen Götgatan/Hornsgatan snett mitt emot Akkurat? Inte hunnit med, alltid stressigt när man är här i jobb. Nu varvar jag ner i hotellbaren med en Sleepy Bulldog i väntan på kollegor. Ändrades Februari 6, 2023 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 5 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Är den god? Druckit den vanliga några gånger men det är länge sedan nu.... Bildtråd och måndag kväll .... nåja inte sugen på spånken ändå..... Lite för söt med smak nästan som mjöd, en går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 En för jävla bra tisdagsöl. I morgon kommer chefen så gäller att passa på 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 En Sleepy Bulldog. Snart middag med kunder, slit och släp….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu