goli006 Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 En Tjeck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Iste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Första ölen i år,haft en vit månad,fy ... vad gott 🍻👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 1 timme sedan, skrev pust: Första ölen i år,haft en vit månad,fy ... vad gott 🍻👌🍺 Lättare att ha vit månad i februari. Oftast bara 28 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Jag är hårt, ska det vara så ska det vara, dom vill jag skulle prova, vänta och se 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Här är svaret 👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Gött e det 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Hälsa till sorn👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Valet var lätt när de andra två var leo och chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 31 minuter sedan, skrev MickeN: Valet var lätt när de andra två var leo och chang. Japp, spar det bästa till sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 11 minuter sedan, skrev rolba: Japp, spar det bästa till sist. Behöver inte va bra för att va bättre än leo och chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 3 minuter sedan, skrev MickeN: Behöver inte va bra för att va bättre än leo och chang. Thailand är nog enda landet där jag välkomnar gott om is till den lokala ölen🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: Behöver inte va bra för att va bättre än leo och chang. Chang är ju numera en dålig kopia av Heineken, Leo något bättre tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 15 timmar sedan, skrev rolba: Chang är ju numera en dålig kopia av Heineken, Leo något bättre tycker jag. Så kan det vara, vad gäller LEO så tycker jag det är en riktigt bra öl, men jag är ingen förnäm finsmakare heller, LEO duger absolut för mig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Mitt smaksinne säger att Chang är godare än Leo nu för tiden! Precis just nu så sitter en iskall Chang i Risbyn ganska bra tycker jag….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Snart 8 veckor här nu och det här är min första Thai öl. Att påstå att det är gott då ljuger man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 (ändrad) 42 minuter sedan, skrev MickeN: Snart 8 veckor här nu och det här är min första Thai öl. Att påstå att det är gott då ljuger man. Inga veteöl i sikte? Ändrades Februari 3, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 48 minuter sedan, skrev Peolito: Inga veteöl i sikte? Inte där jag är nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Pre-meeting 07:00 i morgon men en öl på rummet när det är fredag måste man ju få. Tveksamt om det kan klassas som öl dock; öl som är så blaskig att man får vara försiktig för att inte speglas i den borde vara illegal. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Hittade en ny rioja på bolaget. Sitter som en fläskläpp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 On 2023-01-31 at 19:20, skrev goli006: En Tjeck Den är jäkligt god! Efter ett gäng uträttningar smakar det gott med tyskt i glasen! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 En liten fredags Rum 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 dags att ta sig en stärkande tår inför disk och avfrostning av frys enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 Hej på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu