Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Ligger i soffan och tar mig en falcon och kollar på travet..

Snart ska man på väg på fest

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1935

Ramlösa granatäpple, får vänta med starkare drycker tills jag har hämtat grabben som är hos en kompis.

Gångavstånd visserligen,men känns sådär och komma o lukta whisky när man hämtar honom.

Trevlig kväll/Hn

Haru varit i mitt kylskåp din j-el? Lämna liteGranatäpple till mej iaf. hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Ligger i soffan och tar mig en falcon och kollar på travet..

Snart ska man på väg på fest

Skörbjugg

Dela på andra sajter

Nu ska förkylningen botas, mirakelmedicin plockas fram, kroppen ska chockas med en vitaminbomb.

Utdrag från nätet:

"Vindruvor är mycket nyttiga och det finns en hel uppsjö med dokumenterade hälsoeffekter.

Vindruvor sänker blodtrycket, är positiva för hjärtfunktionen överlag, minskar kroppens nivåer av inflammation, förebygger diabetes, ger bättre blodsockerbalans, etc."

Vindruvor låter som en bra idé.

Hade inga färska men hittade en box jästa druvor i skafferiet så nu intas vitaminer och antioxidanter, skål.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Skörbjugg

Haha farsan bjuder ju

så gratis är gott som en viss annan mprare brukar säga :17:

Dela på andra sajter

Haru varit i mitt kylskåp din j-el? Lämna liteGranatäpple till mej iaf. hehe

Lämnade en slatt och passade på att ta med lite älgkött när jag ändå hade byxorna nere :nyam: .

"Alla" verkar köra med granatäpple här.

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Bubbelvatten!Jobbet står tyvärr i vägen.Men på onsdag kväll...

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Gorocco... Enjoy.

Eller har du bättre väder än mej??

Ändrades av Odin

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Gorocco... Enjoy.

Sol och 13 grader i skuggan här :y2:

Dela på andra sajter

Juicen är slut = hälsohelgen är över. Återgår till verkligheten som innebär ett par whisky under grillningen, men sen LEO till maten. Säkert lika bra som jästa vindruvor, apropå förkylning. Har förklarat för hustrun att mina svullna ögon, täppt näsa och hesa röst är förkylning och kräver whisky för att bli frisk, hoppas att det även kurerar pollenallergi. Är väl inte fel att prova. I vart fall roligare.

Dela på andra sajter

Gorocco... Enjoy.

Spöregnar här med.

Dela på andra sajter

Juicen är slut = hälsohelgen är över. Återgår till verkligheten som innebär ett par whisky under grillningen, men sen LEO till maten. Säkert lika bra som jästa vindruvor, apropå förkylning. Har förklarat för hustrun att mina svullna ögon, täppt näsa och hesa röst är förkylning och kräver whisky för att bli frisk, hoppas att det även kurerar pollenallergi. Är väl inte fel att prova. I vart fall roligare.

Whisky, tack för tipset för ännu en hälsobomb, det börjar bli riktigt kul att vara sjuk när man hittat såna fina alternativmediciner. :)

Dela på andra sajter

Whisky, tack för tipset för ännu en hälsobomb, det börjar bli riktigt kul att vara sjuk när man hittat såna fina alternativmediciner. :)

Man måste vara lite kreativ. Är något förvånad att du inte hittat detta alternativ, du som verkar ha positiva ideér/lösningar på det mesta.

Dela på andra sajter

Intar de sista San Mig Light bärsen med limeklyfta och allt på denna resas sista kväll i Bangkok just nu.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Intar de sista San Mig Light bärsen med limeklyfta och allt på denna resas sista kväll i Bangkok just nu.

Är du på väg hem till Sverige nu?

Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Problemet med vindruvorna är att dom kan ge en lätt huvudvärk. Whisky tror jag funkar för min trasiga hals.

Skål!!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

Är du på väg hem till Sverige nu?

Jo, så är det, efter några timmar i bingen blir det Suvvan vid 7- snåret.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

TT- mellanöl och virre

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Först vill jag bara klarlägga en sak... Jag ogillar Pripps pga. hur dom förstörde den svenska bryggerikulturen, och påföljden av detta är att jag inte dricker Pripps öl...

Å lika förbannat sitter jag nu här med en Pripps blå i näven??? Varför undrar vän av ordning - joo det ska jag förklara.

För Ca två år sedan så började livet ordna upp sej för min barndoms vän Fisken, han hade lyckats fixa hit sin älskade kvinna från Thailand.

Och börjat trappa ner sitt dagliga ölintag från 10 Pripps blå till fem, han skulle sluta helt men ville trappa ner som han sa. Till saken hör att han va en överjävlig plåtslagare och hade noll frånvaro på flera år, men lika förbannat så va hans arbetsgivare ojuste mot honom.

Nu hade han äntligen fått tummen ur å bytt arbetsgivare till en som visste att uppskatta honom, på det nya jobbet fick han en firmabil så han slapp använda sin egen.

Han ringde mej (stolt som fan)å berättade om det nya jobbet å den nya nästan dubbla lönen, bilen mm. han var så jäkla lycklig - livet lekte.

Fisken berättade åxå att dom pratat om att dom skulle försöka skaffa barn igen (hon fick missfall ett år tidigare).

En höstdag på lunchrasten skulle han åka förbi sin gamla arbetsplats för att hämta upp lite grejjer han hade glömt kvar (en väg som han kört 1000-tals gånger)

På stickvägen in till firman finns det en obevakad järnvägsövergång pang där kom tåget och körde på hans bil och släpade med bilen ca: 100m efter spåret.

Fisken vaknade upp en gång efter ca en månad och visade att han var kontaktbar, då ansåg Dalarnas Landsting att han skulle flyttas ``hem´´till Dalarna...

Han vaknade aldrig mer upp ur koman, och dog i höstas..

Så Fisken min vän - den här är till dej... SKÅL.

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Inget än på ett tag men lite senare blir det Jägermaister och Spendrups 5.9 till sillbiten. Kör vidare med Spendrup till varmrätten- Taco med köttfärs och annat gott som hör till. Sedan kaffe, hallon och blåbär med vaniljglass och Larsens konjak (med den blå etiketten). Har man inte fått nog sedan blir det säkert ost och något att skölja ner med när man har pustat ut :nyam: .

Dela på andra sajter

Inget än på ett tag men lite senare blir det Jägermaister och Spendrups 5.9 till sillbiten. Kör vidare med Spendrup till varmrätten- Taco med köttfärs och annat gott som hör till. Sedan kaffe, hallon och blåbär med vaniljglass och Larsens konjak (med den blå etiketten). Har man inte fått nog sedan blir det säkert ost och något att skölja ner med när man har pustat ut :nyam: .

Hörde jag taco, åt precis upp det sista tacoresterna från förra söndagen och till efterrätt lite Frödinge ostkaka med hallonsylt men nu var det ju vad man dricker så en whisky för magen får jag säga då.

Dela på andra sajter

Först bidde det ett och ett halvt glas rött till maten.

Efterrätt: En liten Jäger och en Hoegraden.

Nu får det bli en liten busgrogg också.

Skål!!

Gillar att du betalar min lön.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Tagit mig en liten Grants som en liten uppväckare inför bastun och de många,många ölen som kommer att intagas under kvällens bastu och badning i liten tunna

Skål där ute banne mig :17:

Dela på andra sajter

Tagit mig en liten Grants som en liten uppväckare inför bastun och de många,många ölen som kommer att intagas under kvällens bastu och badning i liten tunna

Skål där ute banne mig :17:

Jag vill också basta, skulle vara bra för min förkylning just nu och därmed basta.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...