biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev M33: Det var svar enough, loser. Äsch, det blir så där ibland när man inte inte riktigt är på banan. Händer oss alla ibland. Fortsätt dina inlägg, glädjer kanske någon. Men inte mig. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 timme sedan, skrev biker: Om mitt liv skulle vara så trist som dina inlägg ger sken av, då skulle jag ändra inriktning. Men alla gör vi våra val. mvh biker Du låter mest bitter för att du inte har möjlighet själv eller är hårt hållen av en kärring så att du inte får gå utanför dörren förutom till jobbet. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev falukorven: Du låter mest bitter för att du inte har möjlighet själv eller är hårt hållen av en kärring så att du inte får gå utanför dörren förutom till jobbet. 🤣 Nja, jag har ingen hustru, inget hus, och inget jobb. Men cyklar ca 10 mil varje dag. Därefter tar jag min Triumph Bonneville på en tur mvh biker ' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 44 minuter sedan, skrev biker: Nja, jag har ingen hustru, inget hus, och inget jobb. Men cyklar ca 10 mil varje dag. Därefter tar jag min Triumph Bonneville på en tur mvh biker ' Och en riktig glädjespridare tydligen. Fräscha inlägg tidigare i tråden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Kaffe och soda efter morgonens promenad 👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Ipa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 (ändrad) Blev några bira på Zumen igår. Stene håller på och bygger om bakfickan. Längtar till när den öppnar. Böter Barley Wine en ungespunnet och special rökig Ändrades Januari 14, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 En matlagningssup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 On 2023-01-10 at 19:04, skrev Benriach: Eftermiddagens uppställning... Helt underbart; Castle, Black Label och Hansa var tre av de fyra öl som fanns i Botswana när jag bodde där 1996. Har för mig att den fjärde hette St Louis Lager eller liknande. På studentbaren fanns det bara Castle på burk, något hemkört de kallade Brandy samt hårdkokta ägg. Och en skål kondomer. Det var tider det, nu får man nöja sig med en thailändsk finöl, fulbryggd i Kambodja. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 18 timmar sedan, skrev biker: Om mitt liv skulle vara så trist som dina inlägg ger sken av, då skulle jag ändra inriktning. Men alla gör vi våra val. mvh biker Avundsjuka lider vi alla av, problemet med social media, dit jag tycker MPR bör räknas, är att tankar man annars bara skulle delgivit grannen kan läsas av ett par tusen människor. Att inte ha några pengar är inget brott och att cykla är ingen dålig hobby; jag och dottern cyklade nog en timme 2-3 gånger i veckan under lock-down. Att cykla 10 mil om dagen, i Thailand, är heller inget brott men jag har väldigt svårt att se att det skulle vara särskilt kul. Och livet går väl ändå ut på att ha kul? Du har inte råd att köpa biljetter som ger dig tillgång till lounge och det är helt OK. Är det trist att sitta i en lounge? Det är som att sitta i en restaurang där allt är förbetalt och det är väl roligare än att sitta och trängas utanför loungen och ganska säkert roligare än att cykla runt ett risfält i Isaan. Det finns en miljon saker jag inte är intresserad av och MPR har den fantastiska funktionen att man kan blockera ämnen man är ointresserad av eller blir upprörd av. Själv kan jag med nöd och näppe skilja en brun häst från en svart så jag har blockerat trådar om trav etc. Har man svårt för alkohol i allmänhet, eller personer som har råd med annat än Chang i synnerhet, så kanske en blockering av denna tråd vore något för dig. Detta är typ en bildtråd så jag bidrar med senaste ölen. Den kostar runt 200 Baht så kanske dags för en ny sågning av Bike. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 (ändrad) Bara för att @Atomska få en fingervisning om vad som ÄR meningen med livet: Trav, Bacardi & Cola. Ändrades Januari 14, 2023 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 2 timmar sedan, skrev Peolito: En matlagningssup. "farang yadong"? Hade en polare som hade en thaikärring som gjorde sjukt god yadong. Hon blandade vodka med den påsen med en tiger och massa andra saker.. Var sjukt gott.. Tyvärr flyttade polaren hem till dalarna och och separerade från den thai-märtan. Men den här ser bra ut.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 2 minuter sedan, skrev Lucky: Bara för att @Atomska få en fingervisning om vad som ÄR meningen med livet: Trav, Bacardi & Cola. Alla mina gamla kompisar hemma i Tibro spelar på trav och själv ser jag travet som en svensk kulturklenod som jag absolut vill bevara; precis som jag hoppas att knyppling överlever tidens tand. Jag är dock helt ointresserad och jag antar att du hellre ser att jag blockerar tråden än skriver tykna inlägg om absurditeten i att satsa pengar på något som gör sig bättre som pålägg 😜. När jag ändå är här vill jag tipsa @Wangthong om det jag anser vara den bästa "lokala ölen", en "thaiöl" från Vietnam som brukar gå att finna på Tops som oftast finns i Central och Robinson. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Tog en lunch på Marriott Panorama Sky Bar. Var populärt att ta selfies mm i trappan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 38 minuter sedan, skrev Atom: Alla mina gamla kompisar hemma i Tibro spelar på trav och själv ser jag travet som en svensk kulturklenod som jag absolut vill bevara; precis som jag hoppas att knyppling överlever tidens tand. Jag är dock helt ointresserad och jag antar att du hellre ser att jag blockerar tråden än skriver tykna inlägg om absurditeten i att satsa pengar på något som gör sig bättre som pålägg 😜. När jag ändå är här vill jag tipsa @Wangthong om det jag anser vara den bästa "lokala ölen", en "thaiöl" från Vietnam som brukar gå att finna på Tops som oftast finns i Central och Robinson. Börjar väl lite halvt off-topic. Har heller aldrig varit intresserad av trav, grannen är med i ett travgäng som satsade några hundra i månaden. Även om han inte var intresserad är det en social aktivitet. Dottern red och tävlade när hon var liten då var man bara tvingad att vara med. Men det fungerade det också, fantastiskt utvecklande för ungdomarna. Att de fick lära sig att hantera både djuren och tokkäringarna som alla hade olika uppfattning om vad ungdomarna skulle göra. En enormt bra social träning, mm. Ute på manegen hade tränarna strukturen, men i stallet var det ta mig tusan vilda vestern. Själv har jag väl varit mera intresserad av sporter där man själv kunde vara aktiv än de där man tittar på. Nu har det ändrats så att den enda sporten man själv är aktiv i är ölhävning eller ska vi ta det finare uttrycket ölprovning. Tack för tipsen. Ska ta en sväng till andra sidan stan när jag har tid. Brukar bli en sväng till Central ibland. Tops vet jag inte om det finns här, men ska internet spana lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Allmäntjänst idag så det blir att brassa lite käk. Sist jag hade allmäntjänst eller rättare sagt gick in en annan avdelning byssan. Var i Tilia Gorthorn mäss kärring gick iland i New Ark. (Vi gick på östkusten US/Canada ) Hon var nyfiken på att bli som hon uttryckte det bli "uppfylld". Ros som hon hette var en jävel på att jobba började alltid dagen en lille en och pilsner. Men nån ros var hon inte, man kan nog säga att Gud hade lite otur den dagen hon skapades. Men jag fann ett vist nöje i då hon skulle visa häng pattarna i manskapsbaren och helst då hon fick lyfta/stäcka på dom för att visa duvan som var tatuerad där. Hur som helst så lyckades Ulla få tag i par svarta bröder som var villiga att ge våra swedish erotica , tja vad hon tålde. Vet inte hur öm hon var i håligheter. Men tydligen var armen jävligt illa åtgången. Fisting vad vet jag. Dock inte bruten. Men jag gick som mässman i 10 dagar tills hon var fitt för fight igen. Så idag brassar käk och skålar för Helsingborgs skräcken. Sedan blir det sätta sig in Värmländsk hydraulik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 13 minuter sedan, skrev navion hispania: Allmäntjänst idag så det blir att brassa lite käk. Sist jag hade allmäntjänst eller rättare sagt gick in en annan avdelning byssan. Var i Tilia Gorthorn mäss kärring gick iland i New Ark. (Vi gick på östkusten US/Canada ) Hon var nyfiken på att bli som hon uttryckte det bli "uppfylld". Ros som hon hette var en jävel på att jobba började alltid dagen en lille en och pilsner. Men nån ros var hon inte, man kan nog säga att Gud hade lite otur den dagen hon skapades. Men jag fann ett vist nöje i då hon skulle visa häng pattarna i manskapsbaren och helst då hon fick lyfta/stäcka på dom för att visa duvan som var tatuerad där. Hur som helst så lyckades Ulla få tag i par svarta bröder som var villiga att ge våra swedish erotica , tja vad hon tålde. Vet inte hur öm hon var i håligheter. Men tydligen var armen jävligt illa åtgången. Fisting vad vet jag. Dock inte bruten. Men jag gick som mässman i 10 dagar tills hon var fitt för fight igen. Så idag brassar käk och skålar för Helsingborgs skräcken. Sedan blir det sätta sig in Värmländsk hydraulik. Ja just fan vad jag/vi dricker, skall dricka börjar fyllna till nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 3 timmar sedan, skrev falukorven: "farang yadong"? Hade en polare som hade en thaikärring som gjorde sjukt god yadong. Hon blandade vodka med den påsen med en tiger och massa andra saker.. Var sjukt gott.. Tyvärr flyttade polaren hem till dalarna och och separerade från den thai-märtan. Men den här ser bra ut.... Nu är den god men i början var det ingen höjdare. Nu mjuk och fin som min kropp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 I Warszawa dricker man shots. Bara att rätta sig i ledet… Här var det fullt, av förstålig anledning. Tjej / tant med 10 shots framför sig. Respekt… Kärring som tog två shots bakom kameran. Dessa priser är överkomliga. En runda till tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Som jag tidigare sagt en GT till varje ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Broder Thelonious kom på besök och han smakar så gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Tantens gubbe kom nu, då blev 10 shots till 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 En mojito hos Donald... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu