Wangthong Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Leffe brun till lunchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 timme sedan, skrev Wangthong: Leffe brun till lunchen Leffe brun slår Leffe blond med hästlängder. Riktigt bra öl. Blev törstig nu. Får nog bli fredagsmys på Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 46 minuter sedan, skrev Peolito: Leffe brun slår Leffe blond med hästlängder. Riktigt bra öl. Blev törstig nu. Får nog bli fredagsmys på Zumen. Självrunnen rauchbeer är inte fy skam heller. Slår visst tom. Leffe brun några gånger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev Wangthong: Självrunnen rauchbeer är inte fy skam heller. Slår visst tom. Leffe brun några gånger! Om man inte kan vara i Bamberg är Zumen näst bäst. Stene är ölguden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Nu fan är man värd ett glas bubbel till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Förut tog det 4 minuter till Zumen nu 12 minuter efter kontorsflytt. Måste vila på Oliver Twist på vägen 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Cava till maten på SAS Gold CPH. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Snart ätit och druckit in biljettpriset 🤑🤑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 4 minuter sedan, skrev M33: Snart ätit och druckit in biljettpriset 🤑🤑 Haha, gin o sake till pölser, det är rediga grejer... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 minut sedan, skrev Benriach: Haha, gin o sake till pölser, det är rediga grejer... Inte testat Saken ännu 🙈 Får ju inte somna här i loungen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 2 minuter sedan, skrev M33: Inte testat Saken ännu 🙈 Får ju inte somna här i loungen.. Ähh, sånt brukar lösa sig. Lite äventyr på vägen gör resan mer minnesvärd... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 49 minuter sedan, skrev Peolito: Förut tog det 4 minuter till Zumen nu 12 minuter efter kontorsflytt. Måste vila på Oliver Twist på vägen 😀 Sedan så blir du nödig så du måste in på Akkurat och där kan du ju ta en dragnagel 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Valnöt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev Fredman: Valnöt! Pumpa menar du väl. Men jag hoppas att du inte är en särskrivare... Tar tillbaka, grå valnöt=butternut. Men se upp för pumpa gubbar iallafall... Ändrades Januari 13, 2023 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Ett gott och mycket prisvärt vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 24 minuter sedan, skrev Benriach: Pumpa menar du väl. Men jag hoppas att du inte är en särskrivare... Tar tillbaka, grå valnöt=butternut. Men se upp för pumpa gubbar iallafall... Jag lovar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 GT är fantastiskt. Funkar i vilket land man än är. Kurwa på er, det betyder skål här tror jag eller kanske hej😜 Man hör det hela tiden… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Jaha, nu kör vi 👊🏾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 10 minuter sedan, skrev M33: Jaha, nu kör vi 👊🏾 Om mitt liv skulle vara så trist som dina inlägg ger sken av, då skulle jag ändra inriktning. Men alla gör vi våra val. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 12 minuter sedan, skrev biker: Om mitt liv skulle vara så trist som dina inlägg ger sken av, då skulle jag ändra inriktning. Men alla gör vi våra val. mvh biker Den dagen du din muntergök gör mitt liv lyckligare, då jävlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 minut sedan, skrev M33: Den dagen du din muntergök gör mitt liv lyckligare, då jävlar. Den dagen jag gör ditt liv lyckligare får du förmodligen inte uppleva. Men fattar du verkligen inte hur patetiska dina inlägg är? Behöver jag utveckla närmare? mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 minut sedan, skrev biker: Den dagen jag gör ditt liv lyckligare får du förmodligen inte uppleva. Men fattar du verkligen inte hur patetiska dina inlägg är? Behöver jag utveckla närmare? mvh biker Ignorera dem. De stör dig uppenbarligen din föredetting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 1 minut sedan, skrev M33: Ignorera dem. De stör dig uppenbarligen din föredetting. Tänker inte gå i diskussion om föredettingar, eller annat. Men dina inlägg är patetiska. Är det något du tycker vi ska diskutera ytterligare? En enkel fråga från en föredetting? mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 36 minuter sedan, skrev biker: Tänker inte gå i diskussion om föredettingar, eller annat. Men dina inlägg är patetiska. Är det något du tycker vi ska diskutera ytterligare? En enkel fråga från en föredetting? mvh biker Det var svar enough, loser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu