M33 Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 En stänkare sitter fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 2 minuter sedan, skrev M33: En stänkare sitter fint Fun Light har du @L64 på besök Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 Svingod barley wine Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 1 timme sedan, skrev M33: En stänkare sitter fint Vad är det för gin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 3, 2022 Dela Inlagd December 3, 2022 Moskow Mule! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 7 timmar sedan, skrev Peolito: Vad är det för gin? Någon japansk, smakar ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 13 timmar sedan, skrev Rillex: I dag en Lettisk bantaröl medans man spanar på grannarna. Inte för o vara petig, men den är väl Estländsk. Har vänner som exporterar den till Afrika. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Helt rätt Estnisk skulle det ju vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 4 minuter sedan, skrev Rillex: Helt rätt Estnisk skulle det ju vara. Helt duglig, deras Porter är mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 6 minuter sedan, skrev Rillex: Helt rätt Estnisk skulle det ju vara. Riktigt bra öl, visserligen har jag inte provat den glutenfria. Finns den på bolaget? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Precis nyss, skrev Soengsang: Riktigt bra öl, visserligen har jag inte provat den glutenfria. Finns den på bolaget? Ja den finns där iallafall på bolaget i Liljeholmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 4 minuter sedan, skrev apknug: Fast den bryggs väl "tyvärr" i Lettland denna estniska öl? Nja inte generellt, deras ursprungliga och stora bryggeri ligger i Estland(Tartu), men möjligt också bryggs i Letland? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Ordningen återställd, En kall GT framför datorn /TV:n på plats i huset i Thailand Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Kina, precis som Thailand, hade en riktig craft beer revolution 2019 och flera av ölen var riktigt bra; framförallt i jämförelse med Tsingtao och andra lokala jättar. Precis som i Thailand verkar dock Covid slagit hårt mot branschen, i alla fall hittade jag inte många lokala förmågor på Family Mart. Provade en riktigt bra lokal öl i Sichuan i fredags men den här får de gärna lägga ned igen. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2022 Dela Inlagd December 4, 2022 Kul med många kompisar. Gamle Jock dök upp på vilodagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd December 5, 2022 Dela Inlagd December 5, 2022 Vettefaaan men det är starkt och gratis på riktigt, halv druckit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 On 2022-12-02 at 16:31, skrev rolba: Chang är väl bara på 4,8% här i Thailand nu för tiden så det där är väl nåt gammalt restlager de försöker prångla iväg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 6, 2022 Dela Inlagd December 6, 2022 Nåt skumt kinesiskt te. Allt man fick av nasaren när man köpte bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 Inflationen är ett faktum även på cheers bar. 100 baht för en stor Leo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 10 minuter sedan, skrev rolba: Inflationen är ett faktum även på cheers bar. 100 baht för en stor Leo. Flaskan har krympt till en liten, snacka om inflation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 2 timmar sedan, skrev LTD: Flaskan har krympt till en liten, snacka om inflation 62 cl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 8, 2022 Dela Inlagd December 8, 2022 3 timmar sedan, skrev LTD: Flaskan har krympt till en liten, snacka om inflation amatör! Lär dig skillnaden på storleo och lilleo... Liten o å smäcker vs stor å knubbig me tatuering just under halsen.😁 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 52 minuter sedan, skrev mavange: Är vaselinet till för att smörja rectum ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 Frugan en kaffebaileys och jag irishkaffe till provet av 8,2 euro. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu