Atom Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Idag är det lördag så då lyxar jag till det med cola. Näst sista kvällen i karantän, förhoppningsvis, så kan gå rätt hårt åt fulwhiskeyn också. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 En Leo på Flipside sitter inte ivägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 22 timmar sedan, skrev Lucky: Är du på Royal arms? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Igår var det Zumen idag Franziskaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 18 timmar sedan, skrev ellim63: Och jag som trodde att du bodde i Thailand nu..? Tyvärr går det inte som jag vill i Sverige, var hemma och försökte fixa det, men det gick inte 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 För att vara suröl så var den ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Gränges på Solvalla. Om någon timme har jag förmodligen råd att vaska bubbel... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Tar en hockeymål bira åt @Drivern Han sitter väl ovetandes på en flight nu. Bira får han säkert ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Hittade en ”full concert” med Green Day på tuben. Konstaterar att medlemmarna som hunnit fylla 50 har åldrats och draget på sig en viss rondör. Nu ska jag inte kasta sten och visst är de fortfarande bra. Med några polacker så blev det en trevlig eftermiddag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 En vintage Fullers går alltid ner utan motstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 En öl i grottan i väntan på travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Då man har bättre sortiment än bolaget av gin så passar en GT. Självklart har man köpt svindyra Riedelapelsiner… Eller så har man bara tagit bort reklamen från glasen, likt man gör med reklamen på kavajärmarna. Spännande att se vad denna smakar. Badsalt var ju populärt för ett tag sedan, hade väl vissa bieffekter vill jag minnas. Gillar iallafall färgen av spolarvätska, det tyder på klass. Ja, men smaken då? Bra, kanske lite menlös men inga otäcka toner iallafall. Kul flaska, udda färg och värd sina 300kr eller vad den kostade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Några lik blev det idag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 timmar sedan, skrev Peolito: En vintage Fullers går alltid ner utan motstånd. Några på lager här också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Inte sämre än att jag testar något mer. Ett snäpp bättre. Och @koppar55 gillar nog öppnaren, svarvad av massiv mässing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Gränges även på The Station i Sundbyberg. Snart dags att tåga hem. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 En riktigt svår lördag. Med en ny IPA eller så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Hittade en slatt efter Pia hua dricker ungdomar sådant här för få procent för att tvinga i sig resten smakar ju för f@n penicillin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 så där ja mycket bättre enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 27, 2022 Dela Inlagd November 27, 2022 Nä inte en svår öl med enhörnigsetikett utan en kall ljus som är rejält kolsyrad inte hälld från en halvmeter i ett märkligt glas. Då är man hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 Nu börjar man aklimatiisera sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 Efter en Sambuca i hemmaborgen blev det ett par draft på ett närliggande ställe. Jag var den enda i sällskapet på fem personer som fick ett hjärta som underlägg. Vid varje beställning dessutom. Kan det bero på att jag äter så mycket gratismat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 29, 2022 Dela Inlagd November 29, 2022 46 minuter sedan, skrev rolba: Efter en Sambuca i hemmaborgen blev det ett par draft på ett närliggande ställe. Jag var den enda i sällskapet på fem personer som fick ett hjärta som underlägg. Vid varje beställning dessutom. Kan det bero på att jag äter så mycket gratismat? Vad är det för mörk Sambuca? Har bara provat klar / transparent eller vad fan man säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu