rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Det rullar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 En fredagswhiskey. Har bara två burkar cola kvar och de tänkte jag festa till med i morgon då det är lördag. Även slut på tilltugget men Mama är alltid en räddare i nöden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 En HB @Mozarteum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Mera Tiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Zumen, gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 USA vs Japan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 En till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Jävla fyllon allihopa är ni.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 timme sedan, skrev falukorven: Jävla fyllon allihopa är ni.. Tack detsamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 timme sedan, skrev falukorven: Jävla fyllon allihopa är ni.. Vi gör så gott vi kan 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 timme sedan, skrev falukorven: Jävla fyllon allihopa är ni.. Bara fyllon och matvrak här 😝 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Tömmer julöl och öppnade bib innan avfärd till Thai. Synd om det förstörs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 7 timmar sedan, skrev pust: Ökar till 60 cl pris 119 kr,tur att man kommer till Pattaya, där det är billigt 😁🍻👌 Och jag som trodde att du bodde i Thailand nu..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Blev gofika på eftermiddagen med en lagrad rom och en bit choklad med 84% kakao.. Och nu slinker det ner en två år gammal julöl när jag vaktar spisen ... Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 timme sedan, skrev MickeN: Tack detsamma Jag är inget fyllo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 38 minuter sedan, skrev ellim63: Blev gofika på eftermiddagen med en lagrad rom och en bit choklad med 84% kakao.. Och nu slinker det ner en två år gammal julöl när jag vaktar spisen ... Underbart! 💕 Du super i alla fall med klass och stil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 47 minuter sedan, skrev ellim63: Blev gofika på eftermiddagen med en lagrad rom och en bit choklad med 84% kakao.. Och nu slinker det ner en två år gammal julöl när jag vaktar spisen ... Underbart! 💕 Nisse är så djäkla god, men mäktig. Ska tas i goda vänners sällskap. Prova den med potaisgratäng, så djäkla gott. Du hinner köpa på bolaget om du kvickar dej. En hädelse att en sådan öl blir stående 2 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 38 minuter sedan, skrev falukorven: Jag är inget fyllo. Tveksamt. Som absolutist känner jag mig manad att posta denna som avskräckande exempel . Sprit är usch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 12 minuter sedan, skrev M33: Tveksamt. Som absolutist känner jag mig manad att posta denna som avskräckande exempel . Sprit är usch! Kör du cola och is till den där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 3 timmar sedan, skrev falukorven: Du super i alla fall med klass och stil... Tack och tack! 💕 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Nisse är så djäkla god, men mäktig. Ska tas i goda vänners sällskap. Prova den med potaisgratäng, så djäkla gott. Du hinner köpa på bolaget om du kvickar dej. En hädelse att en sådan öl blir stående 2 år. Hädelse att spara... Tveksamt, kan absolut provas i gott sällskap och med potatisgratäng.... Fast denna Belgare tål några år på lut! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Marken öl Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 15 timmar sedan, skrev M33: Tveksamt. Som absolutist känner jag mig manad att posta denna som avskräckande exempel . Sprit är usch! God virre. Har en gömmorna hoppas jag. Blev några bärs på Zumen igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Lagar pannbiff då behövs det bärs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Nån har matat hönorna med betakaroten gulare gula De e bara lörda en da i veckan 🤪 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu