MickeN Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 19 minuter sedan, skrev rolba: Hittade ett par Tiger Light längst in i kylen. Nu känns det nästan som lördag. Känslan just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Den håller än! Numera som groggvirke hos din lokala icahandlare! Blandar sig väl med svarta korken å gin essens i önskad styrka😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Ännu ett lik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 GT för att det är så gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Efterätt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Söndagskväll dukar man till fest, alla är välkomna. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Fatöl. Försvinnande gott. Hinner inte med att posta bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 Fotbollsbira på Dilligaf. 🍻 Hade tur och anlände precis när matchen slutade. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 Blev en till. Men nu blev det fjollboll igen så jag tror att jag drar mig hemmåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 26 minuter sedan, skrev rolba: Blev en till. Men nu blev det fjollboll igen så jag tror att jag drar mig hemmåt. Jisses, dricka öl, fotografera och lägga ut bilder på MPR samtidigt, nu blir någon upprörd Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Jisses, dricka öl, fotografera och lägga ut bilder på MPR samtidigt, nu blir någon upprörd Ja det blir jag, trodde det var du som drack du har väl nog stora muskler sen förut, inge ÖL😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Jisses, dricka öl, fotografera och lägga ut bilder på MPR samtidigt, nu blir någon upprörd Ja lite körigt var det så jag fick bara med första och sista ölen på bild. Maten hamnade i en annan tråd. Dessutom var den inte gratis idag. Huva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 Vinterhelvetet är här lappmögel på backen 😭 Får öka procenten på min Rum å kortare cigarrer 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 The. Lipton. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 22, 2022 Dela Inlagd November 22, 2022 Livet är hårt 👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 Dricker med andakt. Endast två kvar efter denna. Kanske de två sista i världshistorien. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Fotade egentligen utsikten men en del av lunchdrickan kom med. Vi hade strandnära fönsterbord från början men flyttade in under tak enär det kom några regndroppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Som hittat 109 kr på Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Ökar till 60 cl pris 119 kr,tur att man kommer till Pattaya, där det är billigt 😁🍻👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 10 minuter sedan, skrev pust: Ökar till 60 cl pris 119 kr,tur att man kommer till Pattaya, där det är billigt 😁🍻👌 Oj oj, vi kom undan billigare. 89 spänn för 60 cl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Försvinnande gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu