Towe Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Morgonkaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Dricker en kall Chang... Hustrun är på universitetet och gör en tenta,,,, idag är det bara 32 C i Chiang Mai . Regnen har tack och lov börjat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Vad dricker ni just nu? Måste man dricka överhuvud taget, bortsed vatten och mjölk förstås. Kan man inte ha roligt utan att dricka kan man lägga sig och dö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 ...synd att chansa,,,,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Gintonic med flädersaft Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Först bidde det ett och ett halvt glas rött till maten. Efterrätt: En liten Jäger och en Hoegraden. Nu får det bli en liten busgrogg också. Skål!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Ramlösa granatäpple Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Nej nu får det bli vatten resten av kvällen och snart sover man väl i soffan igen till hockeyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 ÖL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 (ändrad) ja det finns ju lime kvar så det får väl bli en till!! Ändrades Maj 5, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Glenmorangie, Quinta Ruban God som satan mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 En Lapin Kulta på helsinki airport, missade transfer pga försening från bkk. Fick €8 i kompensation och det räckte nästan till en macka och en mellanöl. Värdelöst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Gintonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Saft Men i går var man tuff både sprit och öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Ramlösa granatäpple Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Svartvinbärste, lite småfjolligt men gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 För lite... Ramlösa mango'n står på kylning, så jag ska snart förbättra vätskenivån... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Isvatten med jordgubbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 För lite... Ramlösa mango'n står på kylning, så jag ska snart förbättra vätskenivån... Var försiktig om du dricker den outspädd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 GT "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Bravo Juice. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Maj 7, 2012 Dela Inlagd Maj 7, 2012 Sitter just nu med min andra chang ute på balkongen och tittar på regnet som bara öser ner här i karon. Öppnar min tredje nu... För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 7, 2012 Dela Inlagd Maj 7, 2012 Sitter just nu med min andra chang ute på balkongen och tittar på regnet som bara öser ner här i karon. Öppnar min tredje nu... Inte dåligt jobbat vid denna tid på morgonen... Själv så har man inte fått i sig annat än kaffe och några rostade brödskivor ännu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 7, 2012 Dela Inlagd Maj 7, 2012 Gevalia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu