Atom Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Hittade an australiensare jag aldrig provat. Helt OK men som namnet antyder var det lite väl mycket juice över den. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Behöver lite för matsmältningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Lite rädd för malaria. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Jahaja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Som vanligt så var jag på Central för att köpa lördagsöl igår. Såg att mitt thailändska favoritbryggeri hade min favorit Double IPA på burk och det är ett givet val. Då ringde en kines och av någon anledning tog jag fel burk och fick en Outlaw Stout istället. Vi var i Dublin i somras och jag gav Guiness flera chanser, i dess riktiga miljö, men det är fan en sunköl hur man än vänder glaset. Tycker nog den här är bättre än Guiness men närmare 100 spänn för en avslagen Julmust känns ändå fel. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Whisky från Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 (ändrad) Lite belgisk tomteöl sitter aldrig fel. Ändrades November 5, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Så gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Blev en hockeybira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Denna imperial ultra stout fra Norge var riktigt maffig, 13%..🇳🇴😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 Pustar ut med en tv-bira efter dagens slit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 Blev en liten GT . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 Kaffe och toast? Näää cheeseburgare Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 9, 2022 Dela Inlagd November 9, 2022 (ändrad) Är ju inte så dumt ändå fast jag inte har någon sejdel från Bitburg Ändrades November 9, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 9, 2022 Dela Inlagd November 9, 2022 Äntligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Äntligen klart mad A-kassan 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Det börjar ju bra det här.,. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 5 minuter sedan, skrev Fredman: Det börjar ju bra det här.,. Vitt vin å ett glas rysk måltidsdryck 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 4 timmar sedan, skrev goli006: Äntligen klart mad A-kassan 😀 får verkligen hoppas att du nu inte måste börja bråka med fk istället enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 13 minuter sedan, skrev Enis: får verkligen hoppas att du nu inte måste börja bråka med fk istället enis Är väl en tidsfråga det också 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Tar en torsdags Rum på det 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 24 minuter sedan, skrev goli006: Vitt vin å ett glas rysk måltidsdryck 😁 Phillipponat och ostron på Fat Cat följt av fransk bira på Pas d’Art som är franska för Mai Pen Rai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 Enkel man i Uttaradit med enkelt dricka en lugn fredagskväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 En belgare och en bourbon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 Kosken med frugans thaiörter. Tror hon är sugen på min kropp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu