MickeN Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 En veteöl på Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 Lite rock’n’roll när man förbereder maten. Garnerad med pomelo som kanske inte är så bildskön men smaken är inte långt ifrån GT. Passade utmärkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 Opps! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 13 minuter sedan, skrev Nilsson68: Opps! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 På Zumen med gumman som drack en lagrad tequila och goa bira. MickeN var med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 Ex,s nuvarande man gav mig en flaska honungsvin för ett par veckor sedan,, Har låtit den stå i kylen i ett par veckor,,.. Förutom nyanser av jäst så gav jag honom 4/5 i betyg. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 En kosken espresso, visa inte åt Boa52 att jag har en äkta rolex kopia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev MickeN: En kosken espresso, visa inte åt Boa52 att jag har en äkta rolex kopia. 🤣Jo... @Boa52 titta klockan. 🤣 Ändrades November 4, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 6 minuter sedan, skrev ThailandNovise: 🤣Jo... @Boa52 titta klockan. 🤣 Nej för faaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 36 minuter sedan, skrev C-dude: Ex,s nuvarande man gav mig en flaska honungsvin för ett par veckor sedan,, Har låtit den stå i kylen i ett par veckor,,.. Förutom nyanser av jäst så gav jag honom 4/5 i betyg. C;D Min fiskrökare fick 2 hinkar honung för att pensla på laxen samt toppa med lite ingefära!!!!!! Glöm det han fixade mjöd!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 Rakija och bira. 24 minuter sedan, skrev MickeN: En kosken espresso, visa inte åt Boa52 att jag har en äkta rolex kopia. Har du rakat skallen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 2 minuter sedan, skrev falukorven: Rakija och bira. Har du rakat skallen? Behövs inte, renrakad sen 1979. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 födelsedags dricka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 25 minuter sedan, skrev Issanbonde: Min fiskrökare fick 2 hinkar honung för att pensla på laxen samt toppa med lite ingefära!!!!!! Glöm det han fixade mjöd!! Suck,, Sälla dig till dom som vet hur det skall vara för att: Jag var med på den tiden och vet hur det var. Eller Låt killen googla o pröva sig fram,, och komma fram till till ett bättre resultat som han är nöjd med. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 1 timme sedan, skrev C-dude: Ex,s nuvarande man gav mig en flaska honungsvin för ett par veckor sedan,, Har låtit den stå i kylen i ett par veckor,,.. Förutom nyanser av jäst så gav jag honom 4/5 i betyg. C;D Sålde Tech honungsvin för några år sedan. Största kunden var E-Type som serverade den som mjöd på Aifur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 2 timmar sedan, skrev MickeN: En kosken espresso, visa inte åt Boa52 att jag har en äkta rolex kopia. Är espresson god ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 7 minuter sedan, skrev goli006: Är espresson god ? Nä, men kosken.😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2022 Dela Inlagd November 4, 2022 Va menar du @Nicholas? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Inte vad jag tänkt mig men lite rolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 En trappistöl för smakens skull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 En Paulaner på Roma idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 5, 2022 Dela Inlagd November 5, 2022 Provade en svår öl från ett mindre svårt område. En funkar sen blir det som att peta i sig sötsaker i för stora mängder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu