65Selander Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Loungar, de har bra pilsner utbud, de har även en del flasköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Nu var det länge sedan. Ny Rum att prova ser lite blek ut hoppas den smakar bättre än den ser ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 14 minuter sedan, skrev goli006: Nu var det länge sedan. Ny Rum att prova ser lite blek ut hoppas den smakar bättre än den ser ut. Gör en olaglig å citerar mig själv den Rum behöver ni inte köpa om ni vill dricka rum rent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 40 minuter sedan, skrev goli006: Gör en olaglig å citerar mig själv den Rum behöver ni inte köpa om ni vill dricka rum rent. Tack för tipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Tack för tipset. Vill ju att alla ska dricka det som är gott 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Nära Helg o Hockey! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 9 minuter sedan, skrev Nilsson68: Nära Helg o Hockey! Smygtittar du eller är det fullt i soffan 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 8 minuter sedan, skrev goli006: Smygtittar du eller är det fullt i soffan 😂 Smygtittar🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27, 2022 Dela Inlagd Oktober 27, 2022 Hockeybira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Första gången jag har fått Paulaner i liten flaska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 30 minuter sedan, skrev MickeN: Första gången jag har fått Paulaner i liten flaska. Det går utför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Precis satt mig på tåget från Kokura/Fukuoka till Tokyo. Det tar dryga 4 timmar men med tanke på att det är 1,100 km så är det rätt schysst ändå; typ InterCity tåg från Skövde till Stockholm. Lite osäker på om jag valde rätt Bento; den där rosa sörjan ska tydligen vara kaviar men det vete fan. Ölen vet jag dock är first class. Jag återkommer med ett omdöme. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Bara åkt 20% av resan, passerar precis Hiroshima, och redan druckit upp de två ölen jag hade med mig som färdkost. Lyckligtvis går det runt små väna flickor och säljer godsaker så ska nog klara mig. Nu dags för en annan riktig klassöl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Tre inlägg på raken i denna tråd kan inte vara ett bra tecken. En fredagskväll på Shinkansen känns det dock acceptabelt, till skillnad från min tåggranne så porrsurfar jag i alla fall inte. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Avslutar kvällen med en stor stark och en skål ramen. Kalaset gick på 70 SEK på en väldigt populär noodle bar i Centrala Tokyo. Nästan midnatt här och ska ut till flygplatsen för att flyga hem vid 7 så mer nattsudd än så blir det inte. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Brukar gilla ljus ale den här var väl inte dålig men inget att skriva till mor om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Godare Rum idag Trevlig helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 En världsklasslounge med öl på fat, japansk whiskey och allt man kan önska sig. Och här sitter jag med en kaffe. Principen att aldrig dricka innan klockan 12 håller jag hårt på, men måste erkänna att det slog mig att klockan redan är 12 på Nya Zeeland. Nu har jag 6 timmars flyg att fundera på om, och hur, jag ska besvara Flebbes Putinromans; behövs nog ett antal bärs innan jag kan ge mig på den. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 ingen fucking skogsmulle idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Å så lite för tarmludden och matspjälkningen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Sitter på Hobs med godaste veteölen enligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 (ändrad) 23 timmar sedan, skrev Atom: Precis satt mig på tåget från Kokura/Fukuoka till Tokyo. Det tar dryga 4 timmar men med tanke på att det är 1,100 km så är det rätt schysst ändå; typ InterCity tåg från Skövde till Stockholm. Lite osäker på om jag valde rätt Bento; den där rosa sörjan ska tydligen vara kaviar men det vete fan. Ölen vet jag dock är first class. Jag återkommer med ett omdöme. Ändrades Oktober 29, 2022 av dooks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: ingen fucking skogsmulle idag enis Det går ju bussar både till Hästbo och Valbo så det löser sig bara viljan finns. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 3 timmar sedan, skrev dooks: Jag ser ingen fråga, men jag svarar ändå. Den rosa klumpen var inget vidare, typ en hel tub, sammanpressad, extrasaltad Kalles Kaviar. Nu är det dags för en riktig klassöl. Jag tycker den är för dyr numera, så inte köpt den på länge, men frugan, som var ansvarig för inköpet under min bortavaro, tyckte tydligen att jag förtjänade den. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Hobs tog 320 för en Franziskaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu