svampen Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Är fru kantarell borta idag Njet vart Kaffe & Mazarin ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 (ändrad) Gissa? Cider 7.2 Kaffe Isvatten Annat Skulle tro att ordningen är den som du själv satt upp. Du börjar med en cider 7.2 och blir styv i korken varpå fru kantarell tvingar i dig kaffe för att du ska nyktra till lagom till att genomlida Let´s dance tillsammans med henne, sen får du hålla dig till isvatten för att du inte ska få sömnproblem av koffeinet.. Om du sen får något "annat" beror nog på hur len i truten du är under kvällen Ändrades Maj 3, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 En liten virre då man klivit av en beredskapsvecka........ledig i morgon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 En liten virre då man klivit av en beredskapsvecka........ledig i morgon Tillhör inte du dom som strejkar nu då? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Tillhör inte du dom som strejkar nu då? Nej...........inte vad jag vet?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Öl och vin för att fira gårdagens lottovinst. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2012 Helvete vad ni dricker Freda för mig i dag bara 2 dagars arbetsvecka så lite spanskt tjut sitter bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Fanns en skätt kvar i buzzens japan jolt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2012 (ändrad) Ville va vänskaplig och hällde upp lite av hennes rötjut menn :nono: Så då fick man en extra Ändrades Maj 3, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Ville va vänskaplig och hällde upp lite av hennes rötjut menn :nono: Så då fick man en extra Lyllo Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Maj 3, 2012 Lyllo Möjligen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Kaffe,4 timmar till hemgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Vina Maipo, rött, cabarnet savignon. Ingen ost, så snickarn kan ta det lugnt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 3, 2012 Dela Inlagd Maj 3, 2012 Ramlösa grantäpple, 4 minuter till sänggång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Kaffe med Ipren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Öl på käringön Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Blev inspirerad av gårdagens sommarväder, så det blev Rosé! Nu sitter man i snögloppet och smuttar! Mvh Amja (som hellre tar +40 i Los än detta!) "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Överraskade mig själv genom att köpa ett par Pripps blå vilket jag dricker en nu. Mest för att de hade gått tillbaks till det klassiska utssendet på burkarna. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 @ Bibben Har inte ägaren till den krogen thaiflickvän? Vi träffade en jäkligt trevlig tjej som hade restaurang i Kata/Phuket vars gubbe var krögare hemma. Vi var o käkade hos henne flera kvällar, har för mig att hon sa kärringön. Men minnet har svikit förr. http://captainguesthouse.com/ det här stället var det. Vi bodde aldrig där men maten kan rekommenderas. Bra priser, goda drinkar/vin och bra service med trevlig ägarinna o personal. Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 4, 2012 Dela Inlagd Maj 4, 2012 Smakade av Riojan men nu klickade man upp en 7.5 behöver den när man kockar kvällsvard Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Ja nu blir det ett par After Work Öl Stockholm 5,3 som vanligt Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Java på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Morronkaffet är på gång Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Gudadryck: Kranvatten... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Opelkaffe (lättrostat). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu