65Selander Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 1 minut sedan, skrev Stoneys: Mer is/vatten än wirre, saft drink 😉 Dricker för sakta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Grannen kom in med starkbärs. Nu kör vi🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Negroni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 La Habana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Tar en felmärkt staropramen på Sky café. Worth waiting for🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 En LEO medan ovädret drar förbi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Fortsätter skåprensningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Jag bor på TRS Turquesa där inte pöbeln har tillträde men vi från TRS har tillträde till 3 hotell bredvid varandra. Så nu en fet stänkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Efter en lång vecka på resande fot, så är vi äntligen hemma. Passar på att prova en ny öl... För mig ny. Riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Får öka tempot på skåprensningen. Ca 40 dagar till avresa och drygt 70 öl kvar. I kylen på uteplatsen alltså. Tänker stänga ner den i vinter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Sådärja, nu ligger man över snittet/dygn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 En svettig Veterano på systerhotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 En liten Torsdags Rum är man värd alla dagar i veckan 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Brugal extra viejo, zumo de lima, angostura, jarabe de azúcar, miel, canela, zumo de chinola y naranja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 13 minuter sedan, skrev 65Selander: Brugal extra viejo, zumo de lima, angostura, jarabe de azúcar, miel, canela, zumo de chinola y naranja. Tror du fått tillräckligt nu 😂😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 Royal Mojito lima, fresa, chinola o coco. brugal, grand marnier, monin peach, cava y hierbabuena. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Lite uppvärmning på tåget på väg mot Öl&Whiskey-mässan 🍻8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Egenkryddad svart knapp med en mohikan från Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Real Ale på Oliver Twist. AW. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Dom här 2 var inte dåliga 😃🥃🍻🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 On 2022-09-30 at 22:30, skrev rolba: Min hembrygda cider som bara blir bättre och bättre. Tyvärr snart slut Samma problem för mig med mina hembryggda öl. Alltid godast när det är några liter kvar bara i faten. Brygger mest lager iofs. De få gånger jag brygger mega-humligt typ Neipa så vill man ju dricka färskt. Annars så säger jag Bara på det igen🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 8 timmar sedan, skrev Uppiz: Lite uppvärmning på tåget på väg mot Öl&Whiskey-mässan 🍻8 Du lär ju få dricka bättre öl där😏🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Trevlig helg En för mig ny Rum får inleda helgen 🍻🥃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Fortsätter med bärs i biljard på Palatset 🍻🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Tjeckisk kväll som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu