MickeN Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Precis nyss, skrev Peolito: Är dom starkare? Ja 7,5% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Blev en liten porter också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Idag landade jag efter ett års arbete ett av de större avtalen jag gjort. Firar med favoritöl och en ny Bourbon som är riktigt bra. Drar nästan åt rom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Blir nog en vit helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 GT & dillchips. Nästan lite 70-tal🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 1 timme sedan, skrev Fredman: Idag landade jag efter ett års arbete ett av de större avtalen jag gjort. Firar med favoritöl och en ny Bourbon som är riktigt bra. Drar nästan åt rom. ja den var fin och med bra styrka enis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 12 minuter sedan, skrev Enis: ja den var fin och med bra styrka enis enis Synd att du bara tänker på alcohol, din fru sjuk men en bra familj, men bara alcohol. inge kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev Boa52: Synd att du bara tänker på alcohol, din fru sjuk men en bra familj, men bara alcohol. inge kul Stalkar du @Enis25/8? Ändrades September 23, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Var länge sen nu kaffe med grädde Trevlig helg till dom som vill 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Synd att du bara tänker på alcohol, din fru sjuk men en bra familj, men bara alcohol. inge kul tja du skriver idi*tiska inlägg flera gånger om dagen, jag tar en jamare en gång i veckan Så undrar vem som tänker alls enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 En vit helg var temat. Svensk adderat. Iom att man är på Mpr kan kan med lätthet hitta kränkt. Vit, Svensk, man, kränkt. Skål och hej! Inte till dig @Boa52 Du kan ruttna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Inte fullt vit 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Fortsätter firandet med GT, Tattinger och ostron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 7 minuter sedan, skrev goli006: Inte fullt vit 😁 Ät inte gul snö 🙃 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 12 minuter sedan, skrev Fredman: Fortsätter firandet med GT, Tattinger och ostron! Satans gottegris!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Peolito: Stella är som Heineken fucking close to water. Möjligen är Stella ett uns bättre. Jag brukade säga att Stella är gjord för att svepas så ja den va jvligt tunn. Ändrades September 23, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 2 minuter sedan, skrev LTD: Jag brukade säga att Stella är gjord för att svepas så ja den va jvligt tunn. Trodde att Atom va en riktig finsmakare på öl så helt obegripligt att han hyllar Stella. Att Atom inte är en finsmakare borde alla insett, han håller ju varken Sparken eller stor stark högt. Att din åsikt skall värderas efter smak var något nytt, trodde det var 100% pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 1 minut sedan, skrev M33: Att Atom inte är en finsmakare borde alla insett, han håller ju varken Sparken eller stor stark högt. Att din åsikt skall värderas efter smak var något nytt, trodde det var 100% pris. Ja detta blev ju annorlunda när @LTDtog bort halva sitt inlägg 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 2 minuter sedan, skrev M33: Att Atom inte är en finsmakare borde alla insett, han håller ju varken Sparken eller stor stark högt. Att din åsikt skall värderas efter smak var något nytt, trodde det var 100% pris. Både och, pris är inte oviktigt men typ Chang dricker jag inte ens om jag får betalt. Tur att jag tycker att Leo är en jvla bra öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Synd att du bara tänker på alcohol, din fru sjuk men en bra familj, men bara alcohol. inge kul Skriker som Polisen, BACKA SA JAG. Idag har du även passerat min gräns och då har jag varit med dig när folk har varit emot dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Nu Sagres och lokal Brandy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Fredagsöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 14 timmar sedan, skrev LTD: Både och, pris är inte oviktigt men typ Chang dricker jag inte ens om jag får betalt. Tur att jag tycker att Leo är en jvla bra öl. Leo slår både Chang och Singha med hästlängder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 35 minuter sedan, skrev Peolito: Leo slår både Chang och Singha med hästlängder. Hehehe, only in Thailand. Jag kan nog tänka mig 500 sorter som slår Leo (och de andra). Men med lite is, solsken och 35 grader så slinker även den ner😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Pit stop i Köpenhamn. Carlsberg är en högst medioker öl men på fat är den ändå OK. Är den dessutom gratis är den riktigt god. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu