Nilsson68 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 En Singha Lemonsoda. Faktiskt riktigt God. Fick onda ögat direkt, men sa att snart slår klockan LEO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Blev lite whisky ikväll med dotter och hennes blivande man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 En seger cigarr å Rum för Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Svårslagen avslutning i AC för denna gången. Frozen på Tequila med en fantastisk utsikt, en trimmad tricycle på tomgång allt för att glädja Boa 👍 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 En öl 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Hemkörd cider och en julaboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Måste ta en för magen eventuellt även en för förkylning 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Att man överlevt två dagars marknadsmöte bör firas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Inte så mycket att välja på här på Roma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 En porter på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 (ändrad) Blev ju bättre så nu ska det väl bli dubbelt så bra 😂 Ändrades September 16, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Tak LIIT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Ett lik här ikväll, orsak att ta en Ålands kryssning nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Ä va Fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Just nu dricker jag en Sarek öl 5,2 de ni, Sen hotar en Thaidam med att komma hit så jag kommer att behöva en Sarek till, hon dricker ganska mycke så hon få sova på soffan Hon vill inte sova i gäststugan eller rummet nere vid sjön, rädd hon ramlar Jag gär och lägger mej så det blir lungt. Ska väl tillägga har känt henne i 15 år Presis nu kom hon fick en jätte kram som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Just nu dricker jag en Sarek öl 5,2 de ni, Sen hotar en Thaidam med att komma hit så jag kommer att behöva en Sarek till, hon dricker ganska mycke så hon få sova på soffan Hon vill inte sova i gäststugan eller rummet nere vid sjön, rädd hon ramlar Jag gär och lägger mej så det blir lungt. Ska väl tillägga har känt henne i 15 år Presis nu kom hon fick en jätte kram som vanligt Ett tilläg min fru har inte druckit alcohol på 5 mån nu, mycke sparsam med det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Just nu dricker jag en Sarek öl 5,2 de ni, Sen hotar en Thaidam med att komma hit så jag kommer att behöva en Sarek till, hon dricker ganska mycke så hon få sova på soffan Hon vill inte sova i gäststugan eller rummet nere vid sjön, rädd hon ramlar Jag gär och lägger mej så det blir lungt. Ska väl tillägga har känt henne i 15 år Presis nu kom hon fick en jätte kram som vanligt Ingen dunk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Precis nyss, skrev Issanbonde: Ingen dunk? Som jag skrivit förut dricker inte starksprit, Oh måste väl säga 2 snapsar vid surströmmingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Ett tilläg min fru har inte druckit alcohol på 5 mån nu, mycke sparsam med det Ett tillägg til hon är en ganska snygg 50 årig Thai dam, Smal inga onödigt smink och mycket trevlig när hon är nykter, jag kommer inte att hissa upp nånting ur källaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Ett tillägg til hon är en ganska snygg 50 årig Thai dam, Smal inga onödigt smink och mycket trevlig när hon är nykter, jag kommer inte att hissa upp nånting ur källaren Ett tilläg till dom hotar med att jag ska ligga i mitten av sängen dom på var sin sida Klarar inte 2-3 tim längre så det blir nog garaget i natt😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Nä, Famous går inte hem i stugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Finns bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ett tillägg til hon är en ganska snygg 50 årig Thai dam, Smal inga onödigt smink och mycket trevlig när hon är nykter, jag kommer inte att hissa upp nånting ur källaren 1 timme sedan, skrev Boa52: Ett tilläg till dom hotar med att jag ska ligga i mitten av sängen dom på var sin sida Klarar inte 2-3 tim längre så det blir nog garaget i natt😋 FEL TRÅD. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Fortsätter med min hembryggda cider Behöver ha loss lite flaskor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu