Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 48 minuter sedan, skrev M33: Behövde något starkt för att orka läsa alla hobbypolitikers fantastiska inlägg. Rätt frisk, men något svag. Lite som KD är mitt betyg. Lättdrucken och frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 2 minuter sedan, skrev Peolito: Lättdrucken och frisk. Behövs ju som motsats till vissa inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Smuttar på en belgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 @Fantomenälskar visst rosa. Då hedrar vi honom idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 9 timmar sedan, skrev M33: @Fantomenälskar visst rosa. Då hedrar vi honom idag! Skippar det rosa och kollar in det gröna istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Hinner nog med mycket vin innan vi får något resultat ikväll/natt. Hoppas man får tända en till cigarr vid positivt resultat 😁🍷 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 En bira till cheeseburgare från donken. Är det söndagsmiddag är det 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Om ni tycker om kaffe borde ni prova denna. Inte lika söt som Kahlua och med mycket kaffesmak 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 (ändrad) Vad ska jag avsluta kvällen med? Ändrades September 12, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 4 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Vad ska jag avsluta kvällen med? En av varje 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
limpan Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 On 2022-09-10 at 17:42, skrev Broskan: En SML med hyfsad utsikt. //Broskan Är det Phillies? fan va man saknar det.En fråga.Vad är det för inreseregler(corona) nu till flappelandet?Har dom lättat på reglerna nu? M vh Limpan limpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 13 minuter sedan, skrev goli006: En av varje 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 1 minut sedan, skrev ThailandNovise: Ta den längst upp till vänster glenburgie ser det ut som Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Precis nyss, skrev goli006: Ta den längst upp till vänster glenburgie ser det ut som Glenburge 15 år är det. Ok. Kommer snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Finns oxå i Helsinki Ja ja, är här tills fredag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 (ändrad) Här är den Ändrades September 12, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Dåligt med Rom ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 18 minuter sedan, skrev goli006: Dåligt med Rom ? Nja,, tycker att det är för sött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 10 timmar sedan, skrev limpan: Är det Phillies? fan va man saknar det.En fråga.Vad är det för inreseregler(corona) nu till flappelandet?Har dom lättat på reglerna nu? M vh Limpan Ja Phillies är helt rätt, kanon fluktar ställe. När det gäller inreseregler så har det lättats en del. Fullvaxad+booster, OneHealthPass liknande ThaiPass. Så inga större problem nu 👍✈ //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
limpan Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 4 timmar sedan, skrev Broskan: Ja Phillies är helt rätt, kanon fluktar ställe. När det gäller inreseregler så har det lättats en del. Fullvaxad+booster, OneHealthPass liknande ThaiPass. Så inga större problem nu 👍✈ //Broskan Tack för infon,ja Phillies är bra.Ska inte åka förrän feb-mars,så det kommer kanske ändras många ggr.Men bra att veta hur läget är just nu. Tack,Limpan. limpan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 Efter Nederbörd😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 37 minuter sedan, skrev Nilsson68: Efter Nederbörd😊 Efter solsken 🌞 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 En GT får göra sällskap i Skymningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 13, 2022 Dela Inlagd September 13, 2022 20 minuter sedan, skrev Nilsson68: En GT får göra sällskap i Skymningen. En frozen på Phillies i redlight låter godare än GT i skogen //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu