Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 16 timmar sedan, skrev M33: Den var fan inte dum alls! Jaha då måste jag köpa den oxå. Bidrar du med en slant 😀 En lunchöl en belgisk Veteöl. Det du MickeN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Precis nyss, skrev Peolito: Jaha då måste jag köpa den oxå. Bidrar du med en slant 😀 Jag blev ju tvungen att köpa denna Bombay pga dig, så vi kan nog anses vara kvitt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Tjejligan drog till skogs så jag får njuta av tystnaden hemma med en gofika och en Calvados samt lite Dajm-glass Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 3 minuter sedan, skrev M33: Jag blev ju tvungen att köpa denna Bombay pga dig, så vi kan nog anses vara kvitt 😂du har helt rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Testar ett glas Gnarly Head medan ölen blir kalla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Lördagsfika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 En mörk tysk, Puttner Zoigl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Ytterligare en öl jag trodde dog i sviterna av Covid har nu återuppstått. Riktigt bra men 8% är ju lite onödigt starkt för en klen jävel som jag. Vill också tipsa om att en av världens bästa massproducerade nu kan fås för 79 Baht för en halvliter på Tops. Vet inte vad Leo, Chang och annan dretöl kostar men förmodligen inte så mycket mindre. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 (ändrad) Inte utan att man får lördagsfeeling med polsk bira och Boney M på tuben. Ändrades September 10, 2022 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 28 minuter sedan, skrev MickeN: En mörk tysk, Puttner Zoigl Den där ser riktigt god ut, vad får den för betyg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 1 minut sedan, skrev Fredman: Den där ser riktigt god ut, vad får den för betyg? Godkänd, men jag är veteöls drickare och dit når den inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Så här kvällen innan valdagen och heta diskussioner i politikertrådarna kändes detta rätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Ny gin från Bombay Rasberry heter den. Det är väl hallon. Inte dålig men måste hitta en tonic som passar. Nu godkänd med lite bittersmsk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 40 minuter sedan, skrev Peolito: Ny gin från Bombay Rasberry heter den. Det är väl hallon. Inte dålig men måste hitta en tonic som passar. Nu godkänd med lite bittersmsk. Köpte i våras, gillade inte alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 15 minuter sedan, skrev M33: Köpte i våras, gillade inte alls. Svårbedömd får leta efter något gott att blanda med om det finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 33 minuter sedan, skrev Peolito: Svårbedömd får leta efter något gott att blanda med om det finns. Tvek på den, ställt bland bjudspriten.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 En SML med hyfsad utsikt. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 11 minuter sedan, skrev Broskan: En SML med hyfsad utsikt. //Broskan Du börjar bli suddig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Lite saft när det är slut på ölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 En special stänkare inte god men värmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Behövde något starkt för att orka läsa alla hobbypolitikers fantastiska inlägg. Rätt frisk, men något svag. Lite som KD är mitt betyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Den här var bättre. Och billigare, juden i mig säger att den är bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu