Guest Fredman Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 När frun undrar om man måste dricka så många öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 LEO! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Första singha på 31år. Smakade bättre än jag minndes den. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Chang på Le PUB. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 (ändrad) Öl ska drickas på 7eleven har jag lärt mig på MPR. 7eleven på Suvvan kan rekomenderas, AC och bekväma stolar men saknar bord tyvärr 48bht 🍺 //Broskan Ändrades September 3, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Första singha på 31år. Smakade bättre än jag minndes den. Den har blivit bättre. Dismedelsmaken är borta. Men jag föredrar Leo i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Varit med frun på Ikea då har man förtjänat lite malt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 2 timmar sedan, skrev Broskan: Öl ska drickas på 7eleven har jag lärt mig på MPR. 7eleven på Suvvan kan rekomenderas, AC och bekväma stolar men saknar bord tyvärr 48bht 🍺 //Broskan 7/11 och inget stenbord är inte godkänt, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Har inte sett denna öl på bra många månader men nu dök den upp igen. En riktigt bra Thai/Vietnamesisk öl som även passar de som inte är IPA-frälsta. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Gillar Bombay passé tyvärr gör gumman det också 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 En öl till travet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 En GT ska aldrig drickas ensammen. Det är sedan gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Gillar Bombay passé tyvärr gör gumman det också 😀 Då får ni nog byta ut er Bombay Pressé till en Bombay Passé...😎 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Negroni, man tackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Hemkörd cider. Helt ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Hittade en liten svart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 En belgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 GT såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 4, 2022 Dela Inlagd September 4, 2022 Kaffe och fikabröd till 🙂☕ Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 5, 2022 Dela Inlagd September 5, 2022 Jaså veckan börjar som den slutade… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2022 Dela Inlagd September 5, 2022 En 5,2 i väntan på bättre tider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 5, 2022 Dela Inlagd September 5, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 En kall i hufvudstaden🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 Lite vin innan matlagning 😄🍷 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 6, 2022 Dela Inlagd September 6, 2022 En liten Rum efter maten är väl bra för matsmältningen 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu