Avregistrerad clion Inlagd December 13, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2010 Kaffe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 vatten Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stigen Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 En riktigt kall och göörgo Bear Chang på Jomtien . Stig Skåål ni som sitter hemma i kyland rätt åt er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 En riktigt kall och göörgo Bear Chang på Jomtien . Stig Skåål ni som sitter hemma i kyland rätt åt er. Du verkar vara på ett strålande humör idag Mvh Måne som undrar vem som blir sågad härnäst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Kaffe med en skvätt mjölk BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Irish coffee?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 En nybryggd espresso och en pepparkaka. Ensam på kontoret än så länge. Är alla på Lucia-firande kanske ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Irish coffee?? Nix pix, dom ringde från jobbet 07:45 så jag får åka och jobba 5 timmar. Men det hade ju helt klart varit bättre och roligare med Irländskt kaffe. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Nix pix, dom ringde från jobbet 07:45 så jag får åka och jobba 5 timmar. Men det hade ju helt klart varit bättre och roligare med Irländskt kaffe. Och billigare,nu måste du ju börja om Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Och billigare,nu måste du ju börja om Mvh Måne Ska göra allt som står i min makt försöka att hålla mig nykter till den 23:dje December (avresedan), men man har ju misslyckats förr med den saken, kan man ju säga. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Ska göra allt som står i min makt försöka att hålla mig nykter till den 23:dje December (avresedan), men man har ju misslyckats förr med den saken, kan man ju säga. Det är aldrig för sent att bryta ett löfte=Gammalt djungelordspråk Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 hällde upp en black grouse nu.avresa imorgon till Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 13, 2010 Dela Inlagd December 13, 2010 Jag dricker en kopp hederligt bryggkaffe. Dessvärre har jag inte tillgång till thailändskt kaffe. En sort som för övrigt är i hetaste laget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Lide vann på jobbet..får vänta med pilsnern till efter 06:00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sek Losos uncle Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Efter att det varit flera andra trådar om öl och sprit, trodde jag det skulle gå att skämta och skriva "Vatten", men det hade redan många skrivit på allvar (Jordgubbsläsk.) Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Klämmer en liten Chang.. Inte den första för dagen.. Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Klämmer ett par Leo på rummet nu, ska snart skutta ner till Tim´s och lyssna på lite musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Dricker min forsta Leo, den ar val ok. Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 ..... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 14, 2010 Dela Inlagd December 14, 2010 Juice mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Dyra droppar på statens meny. På onsdagen säljer Systembolaget tre flaskor skotsk whisky. Pris 120.000 styck. Alltså lite över en halv miljon bath styck för Highland Park 50 y.o. Jag kan erkänna att jag är lite sugen på att i alla fall få smaka på denna läckerhet, men det kommer förmodligen inte att ske på grund av prislappen. Om man nu inte får en sådan flarra på 50-årsdagen? http://di.se/Default.aspx?tr=282205&rlt=1&pid=222660__ArticlePageProvider&epslanguage=sv http://www.highlandpark.co.uk/the-tasting-room/special-bottlings/50-year-old Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Beer Chang! Fast imorgon är jag inbjuden till en fisketävling som skall hållas i en ofiskad fiskedamm(1år)i grannbyn, förloraren är den som får minst fisk och han får även stå för dryckes notan(4 eller 5st faranger), så i skrivande stund håller jag på och slipar krokar.. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Maitans sommarlätta ...... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . i mina tankar iallafall Tyvärr bara kaffe i koppen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Lyckos er som kan inmundiga dessa ädla drycker, själv slurpar man lite cappuccino på arbetet... .måtte den budgeterade lottovinsten infinna sig snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 15, 2010 Dela Inlagd December 15, 2010 Clirr eller sommarlätt eller varför inte en helt vanlig GT, fast inte riktigt, men gooood Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu