Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Förladdar inför balkongfest på Bergsgatan med utsikt över häktet/Polishuset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 På ölstugan Tullen i Mölndal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Kraftmalt There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Perfekt väder för lite balkonghäng. Sen varit så kniffig att jag bytt batteri på min lilla högtalare är ju det bara värt att fira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Amarillo i Mölndal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 En Sommarlätt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Nu blir det bira på Kungstorget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 2 timmar sedan, skrev Rillex: Perfekt väder för lite balkonghäng. Sen varit så kniffig att jag bytt batteri på min lilla högtalare är ju det bara värt att fira. Undrar om inte du har en av de vackraste utsikt från Balkongen. Frid för sinnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Där lager och ale möts enligt egen utsago. Vet inte om jag håller med, men god är den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Nu tog ölen slut och jag vart ju hungrig. Då tänkte jag varför inte gå till panget på Klubbacken mellan Mälarhöjden och Axelsberg och prova på det. Där jag bara lånat muggen en gång när jag var ute på en snabbare promenad. Så var det stängt!😩 Så nu sitter man på fashionabla Hörnan i Örnsberg. Inte fel det heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Grimbergen på Notting Hill i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Efter dagens dont passar det bra med en kall på altanen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Blev kidnappad och itvingad colagrogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Några glas med detta' Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Förfallet fortsätter. Altanhäng hos polarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Frugan bjöd på en goeöl, och nu blir det ett glas matlagningsvin.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Upptagen med flytt igår hade inte ens tid med en öl. Gjorde min sista dag på jobbet i torsdags det kan man fira lite också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Jag och favoritdottern provar denna häringa Belgaren.. Sådär blev betyget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 16 timmar sedan, skrev MickeN: Upptagen med flytt igår hade inte ens tid med en öl. Gjorde min sista dag på jobbet i torsdags det kan man fira lite också. Vad sägs om Zumen på fredag så får du berätta om hur det är att vara pensionär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 55 minuter sedan, skrev Peolito: Vad sägs om Zumen på fredag så får du berätta om hur det är att vara pensionär. Det borde gå bra, fortfarande mycket med flytten. Nu en cappuccino. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad sägs om Zumen på fredag så får du berätta om hur det är att vara pensionär. Vafan!!! Man blir ju totalt förvirrad, är inte du i Thailand i granntråden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 15 minuter sedan, skrev frogfish: Vafan!!! Man blir ju totalt förvirrad, är inte du i Thailand i granntråden? Nej, jag är hemma. Gör en Kenneth och skriver om resan i efterhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 1, 2022 Dela Inlagd Augusti 1, 2022 41 minuter sedan, skrev Peolito: Nej, jag är hemma. Gör en Kenneth och skriver om resan i efterhand. Tack för tråden 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu