65Selander Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Perfection of Irish love. Guiness give you strength @HardRock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Nån vecka sedan. Lite nostalgi från barndomen. Faxe som varunamn alltså. Puttgarden - Rødby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2022 Dela Inlagd Juli 17, 2022 Blir en friidrottsbira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 Har haft tuffa förhandlingar med mina polska snickare om att glasa in en altan. Allt är nu beställt och av någon konstig anledning har jag nu gott om polsk bira! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 18, 2022 Dela Inlagd Juli 18, 2022 (ändrad) Vemdalen levererar ,🍻 Ändrades Juli 18, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Dagens första intages på Beach Road Soi 8. Det pågår ett skådespel med Polisen som stoppar och kollar faranger på motorbikes.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 En flat wite Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 R-Con Bar har blivit Witherspoons men chikanen på Soi Buakhao är densamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Jag har ingen aning om vad jag dricker just nu men den som vet får gärna berätta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 6 minuter sedan, skrev Abercrombie: Jag har ingen aning om vad jag dricker just nu men den som vet får gärna berätta... Skulle kunna vara en pinacolada som serveras i en kokosnöt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Elmeri: Skulle kunna vara en pinacolada som serveras i en kokosnöt... Jag försöker att lära mig att äta mer frukt så jag köpte denna. Frågade personalen här på Witherspoon och de förklarade att det är kokosnöt, men innanmätet av den stora kokosnöt som man serverar turisterna på stranden. Nu ger de mig en massa fruktförslag och rekommendationer. Och bjuder till och med på Dragon Fruit.... Ändrades Juli 19, 2022 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Har varit och tittat på äldreboende för och tillsammans min mor som är 93 år. Krävs nog ett par till för att komma i balans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 9 minuter sedan, skrev Fredman: Har varit och tittat på äldreboende för och tillsammans min mor som är 93 år. Krävs nog ett par till för att komma i balans. Beklagar. Är ett elände att fixa detta. Beror iofs på den äldres inställning, men min mor vägrade trots demens och att vi visste att hon inte åt, eller skötte annat ordentligt. Till sist blev hon tvångsintagen på en avdelning pga att hon ramlade och bröt lårbenet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 I väntan på föda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Den här var lite bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Efter en lång jobb natt fick det bli en ocean på balkongen redan 19g 08.00 nu dags att sova Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Ölets dag idag, bara så ni vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Äntligen, både värme och öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Middagen klar. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Intressant! https://www.expressen.se/allt-om-vin/dryck/ol/sa-valjer-du-ratt-olglas-enkel-guide/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Lite ölkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Sitter å räknar blixtar på balkongen är ju rätt häftigt ljud när det åskar. Så det fick bli en modern lager från Östersunds nya ångbryggeri. Väldigt mycket citrus smak i denna öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 gått på semester del2 så passade på hamstra lite innan priserna höjs i september😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 9 minuter sedan, skrev Oskarudon: gått på semester del2 så passade på hamstra lite innan priserna höjs i september😀 Långt till september 😄🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu