Enis Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 Ett försök till en "dry Martini" på Purple Haze, Hat Mae Reumpung. Smakade bättre än den såg ut! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 10, 2022 Dela Inlagd Juli 10, 2022 Nä, nu får det bli slut på fjolldrickat, Chang time! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Om åtta dagar får man hem en pava eller två https://www.whisky.nu/testat-svensk-whisky-for-ukraina/ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Smuttar på Black Label. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Jag är ingen veteölsfantast men Hoegaarden gillar jag. Denna har jag inte sett och trodde jag skulle gå på en blåsning men den fick en fräschhet av citrongräs och citrus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Firar att Snoka har gjort sig av med Norling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Försöker att lära mig av tidigare misstag och smyga igång vistelsen i Thailand. Det brukar braka lös utav helvete annars... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Fick bli en liten whisky. Tog slut i flaskan 🤬😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 11, 2022 Dela Inlagd Juli 11, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 12 timmar sedan, skrev Fredman: Firar att Snoka har gjort sig av med Norling. Han har gjort sitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 San Mig på Bodega Bar. Snart dags för lunch på Sizzlers. Deras salladsbar är ett klipp när det kommer till valuta för pengarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 En högtidsstund. Något viktigt för mig. En Irish Coffee på Beer Garden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 1 timme sedan, skrev Abercrombie: En högtidsstund. Något viktigt för mig. En Irish Coffee på Beer Garden. Å gröna sidan upp ser jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Det mesta i grannens reggaebar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Lokala😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Nyss, en bira i väntan på mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Gått över till burkmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 I skogen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 En gluten free från Holland 5% Helt ok Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 En grogg med thai regency och ananasjuice.. Nä inte gott men man tar det som finns😀 Den steriliserade dunken var slut då vart jag tvungen gå på dåliggrejjerna😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 13, 2022 Dela Inlagd Juli 13, 2022 Mera burkmat. Måste försöka hinna in till apoteket nån dag så man får lite glas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 7 timmar sedan, skrev apknug: Det duger fan om det krisar. Inte värst! Kommer ihåg när man var 16 och försökte grogga med röd blandsaft, o blandade skitstarkt för då blev det mindre att dricka..... Fast svartvinbärssaft och rom smakar inte så illa ganska gott faktiskt. Dricker kaffe de är inte helg än. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 14, 2022 Dela Inlagd Juli 14, 2022 Är i Jomtien och rekar lite. Hittade ingen ledig stol på stranden så jag fick ta mig över gatan för att få sitta en stund. En Coke blev det då det ännu är helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu