M33 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Testar denna kombon, gör jag nog inte igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 En golden tricky i soffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Öl å jäger 🍻 8 pass kvar att jobba 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Känner mig som Keith Richards. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Får väl bli whisky fredag idag då 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Div! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Mycket gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Sonen och hans kompisar lånade stugan förra helgen. Fick den här som tack, helt fantastisk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Får bli en Celebrator och kanske en Black Bush Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 11 minuter sedan, skrev gorjos: Får bli en Celebrator och kanske en Black Bush Den ölen är riktigt bra! Och jag tar en paus från vattnandet i trädgården och suger på en kall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 8 minuter sedan, skrev ellim63: Den ölen är riktigt bra! Och jag tar en paus från vattnandet i trädgården och suger på en kall! Brukade försöka få tag på Rasputin, som jag tycker är snäppet bättre, men verkar inte som bolaget har den längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 (ändrad) . Ändrades Juni 17, 2022 av ellim63 Fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 6 minuter sedan, skrev gorjos: Brukade försöka få tag på Rasputin, som jag tycker är snäppet bättre, men verkar inte som bolaget har den längre Den har jag inte provat tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Precis nyss, skrev ellim63: Den har jag inte provat tror jag. Tror hela namnet är old Rasputin imperial Russian Stout, gjord i Californien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 9 minuter sedan, skrev ellim63: Den har jag inte provat tror jag. North Coast Old Rasputin Russian Imperial Stout 11224-03, NORTH COAST BREWING COMPANY, USA . 35,90 kr KÖP PÅ SYSTEMBOLAGET Om drycken Stor aromatisk doft laddad med toner av mörk choklad, rostad malt uppföljt av kaffebönor och inslag av alkohol. Doften vidareutvecklas elegant i smaken med toner av mörk choklad, tjärad ek och bränd malt. Beskan avtar mot slutet och fram träder en lätt maltsötma före en torr finish. Om producenten North Coast Brewing Company, en pionjär inom Craft Beer-rörelsen, öppnade 1988 som en lokal bryggpub i den historiska staden Fort Bragg, som ligger på Kaliforniens Mendocino Coast. Under ledning av den ursprungliga bryggarmästaren & medgrundaren, Mark Ruedrich, har bryggeriet utvecklat ett starkt rykte för kvalitet, efter att ha vunnit mer än 110 priser i nationella och internationella tävlingar. Detaljer North Coast Brewing Company Bruttovikt:0,60 kg Artikelnr:11224-03 Land:USA Alkoholhalt:9.0 % Färg:Mörk, rödbrun nyans Förpackningstyp:FL 35.5 cl Förslutning:Kronkapsyl Region:Kalifornien Stil:Imperial Tappningsland:USA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Där fanns ju en Mohawk kvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 5 timmar sedan, skrev gorjos: Brukade försöka få tag på Rasputin, som jag tycker är snäppet bättre, men verkar inte som bolaget har den längre Synd för den är kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Lite sent men Libaneserna har börjat exportera en variant av kvartingar. Köpte en igår för stammispris på Rest Almaza/Scheelegatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Smeker i mig en Chimay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Här är det Paulaner på bordet igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Grannen och jag håller på och super bort bakfyllan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 enis Bra ställe när man får en öl i handen direkt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 (ändrad) "Du ska alltid köpa hem en souvenir" brukade min saliga mor säga och sagt och gjort. Rätt trist öl dock. En ljus och smaklös lager typ Leo men det finns ju folk som gillar det, precis som det finns de som gillar snabbmakaroner med ketchup 😉 Ändrades Juni 18, 2022 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu