Thainab Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Det är tur att man kan döpa om veckodagarna när det behövs nu blev det fel... fylledagarna menar du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 nu blev det fel... fylledagarna menar du Kärt barn har många namn Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Den som ej har syndat kastar första stenen... Eller hur Tungelgubbin (Mångubben på Älvdalska) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Därför blir det ingen stenkastning härifrån Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 nu börjar man bli lite lokalbedövad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2012 (ändrad) Negerjtutet 5 dars ledigt Ändrades April 26, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Stockholm Festival Öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2012 nu börjar man bli lite lokalbedövad... samma här När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2012 Därför blir det ingen stenkastning härifrån Du kan kasta allt bara inte darlingen å grabben vännen saknar dig så in i h eller er Elim också med skrattet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 vigvatten och kristi blod för att hålla de onda andarna borta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Då syns vi i vimlet! Har redan börjat värma upp med en pilsner Jag måste hålla med om att servitrisen va söt, särskilt när hon blev sur Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 En shot till kaffet, blanda 60% Sambuca extra och 40% Baileys. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Falcon Export Om man går och smygsuper är man hemlighetsfull då ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Too Much ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Denna ädla dryck till en forummedlems ära "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Harboe Guldøl 5,7 "volt" En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Falcon export Same Same next year ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Same Same next year ? Nja måste hitta någon ny öl snart så förslag mottagits Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Några Sofiero får det allt bli idag Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Nja måste hitta någon ny öl snart så förslag mottagits Killenkenny???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 pripps! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Nja måste hitta någon ny öl snart så förslag mottagits Spaten . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 PROTEIN Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Killenkenny???? Har provat den och gillar tyvärr inte den Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu