goli006 Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 4, 2022 Dela Inlagd Juni 4, 2022 Jobbar i natt så det blir läsk Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Hårdabud i Mellerud det vanliga Spendrupsblasket Söt lager typ. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 timme sedan, skrev Chrille Columbus: Hårdabud i Mellerud det vanliga Spendrupsblasket Söt lager typ. Helvete vad tidigt du startar, nu känner jag mig ju som en nykterist 👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 timme sedan, skrev M33: Helvete vad tidigt du startar, nu känner jag mig ju som en nykterist 👍🏻 Nää snarare väldigt sent.😋 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Mellanmål eller är det fika? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 En kopp java i sommarvädret🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Väntar på att Zum skall öppna, sista ruset idag, imorgon kvalövertid 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Kör en repris på gårdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Kellerbier på Zum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Sådärja nu sitter man uppe vid Gullmarsplan på Årsta pizzeria och halvfullt glas. Sen kommer det med en till gammal medlem nästa vecka till träffen i Stockholm. Han hade varit medlem här tidigare också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 En kall ute får det bli nu. Har gjort en massa nytta i värmen idag, så när baren öppnade nu …. så tycker jag att jag var värd en….. 😀 Skönt med en söndag som är som en lördag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Fy fan vad perfekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev M33: Fy fan vad perfekt. Om Salvador Dali fotat.. Hur kan du sova gott på natten när knivar o sax inte är i lod😱😱 Ändrades Juni 5, 2022 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 8 minuter sedan, skrev hamnoi: Om Salvador Dali fotat.. Hur kan du sova gott på natten när iknivar o sax inte är i lod😱😱 De sitter precis som jag vill ha dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 minut sedan, skrev M33: De sitter precis som jag vill ha dem! Ja du är lite skev så fullt logiskt💪🏽 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 3 minuter sedan, skrev hamnoi: Ja du är lite skev så fullt logiskt💪🏽 Sne är man oftast! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 timme sedan, skrev hamnoi: Om Salvador Dali fotat.. Hur kan du sova gott på natten när knivar o sax inte är i lod😱😱 Du hann före 1 timme sedan, skrev M33: Sne är man oftast! Krökar är åtminstone inte raka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 13 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Du hann före Krökar är åtminstone inte raka. Om man krökar mycket, blir man dyngrak. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 1 timme sedan, skrev FF: Om man krökar mycket, blir man dyngrak. FF Ja, man blir så krokig så att man blir jävligt rak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 en Gävlebock dricker en Majbock enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 En sipp rödvinsbubbel i solnedgången, åsså går vi tillbaka till iskall öl.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Kolvskalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 En kopp kaffe Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6, 2022 Dela Inlagd Juni 6, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu