65Selander Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 (ändrad) Anti Israel öl, smakar metall som många asitiska. Almaza från Libanon men drickbar Ändrades Maj 25, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 9 minuter sedan, skrev 65Selander: Anti Israel öl, smakar metall som många asitiska. Almaza från Libanon men drickbar Låter som att Norrländskt hemkört hade varit bättre.🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 2 timmar sedan, skrev Oskarudon: Sortbyte i solnedgång. Inga solnedgångsbilder i den här tråden så håller jag mig i skinnet😃 Oskarpt på drycken! Men skarpt på den fyrdelade modelljärnvägs bakgrunden 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Testade High Rollers Bar på Soi Pothole igår stligt inredd bar men 95% av brudarna hängde utanför och puffade på sina e-cigg sen nåt som retade var att man har 4 thaimän med Security på ryggen som spelade tuffa, passar inte på den gatan så. Fick inte fota heller. Gick vidare till Boss Bar med bra spanläge. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 5 timmar sedan, skrev Broskan: Testade High Rollers Bar på Soi Pothole igår stligt inredd bar men 95% av brudarna hängde utanför och puffade på sina e-cigg sen nåt som retade var att man har 4 thaimän med Security på ryggen som spelade tuffa, passar inte på den gatan så. Fick inte fota heller. Gick vidare till Boss Bar med bra spanläge. //Broskan För spanläge kan ja reka nr One bar i korsningen Bukkan/soi made in Thailand. Soft musik oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Precis nyss, skrev apknug: Gubbhyllan bukkan/Diana Inn. Den var tyvärr stängd typ hela vintern i år. Borde kunna vara öppet nu igen! Många gillar den, jag är inte en av dem. Känns lite begravningsstämning där tycker jag. De flesta som sitter där verkar ha brist på både pengar och tid kvar. Men läget är ju bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Real Ale från Skebo på Akkurat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 En rökare från KBS bryggeriet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Försöker välja en vinare hmmm...😄 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 44 minuter sedan, skrev Oskarudon: Försöker välja en vinare hmmm...😄 Ta en av varje! Kan du testa vidare hemma🤔😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 En finöl och rostade bondbönor..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 nu känner man sig rik och som en riktig stekare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Jaha,slut på den,dax att flytta på sig, någon bar kanske har öppet 😆👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Kruso i väntan på tåget till Hudiksvall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 6 minuter sedan, skrev 65Selander: Hudiksvall Glada Hudik, vad händer där? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 21 minuter sedan, skrev Enis: Glada Hudik, vad händer där? Enis Skall hälsa på min äldsta barndomspolare från Vemdalen och hans familj. Du bodde ju i hans grannkåk om jag kommer ihåg rätt (Jaktstigen 6) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 Grannen var sugen på kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 En belgare i soffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 En belgare till 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 In i dimman innan man hamnar i röda tegelbyggnaden där borta skatteverket, kronofogden samt frivården håller till där enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 27, 2022 Dela Inlagd Maj 27, 2022 27 minuter sedan, skrev Enis: In i dimman innan man hamnar i röda tegelbyggnaden där borta skatteverket, kronofogden samt frivården håller till där enis Den såg inte så god ut 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu