Peolito Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 På dunken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Smuttar på ett glas rött vin innan middagen. Enlkare bordsvin inget för lillfingerspretatna. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 6 timmar sedan, skrev Broskan: Gott med Frozen M i värmen. Sitter och njuter på Cafe Cubana i Makati. //Broskan Är det maskpanik i Flappien? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Jodå snart susar det. Beställde vanlig Pastis till en Moring men reagerade över priset och doften :-)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Det börjar susa här också i solnedgången , dags att gå in och fixa lördagsmiddagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 En Jim Beam Honey Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 3 timmar sedan, skrev frogfish: Är det maskpanik i Flappien? Ja det är väldigt strikt med det här än, Manila och Cebu har varit extremt men i Angeles var det krav på köpcenter. I Manila t.ex på IKEA måste man visa sitt gula WHO vaccinations kort för att få komma in. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 En finöl framför TV:n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 On 2022-05-20 at 17:47, skrev B747: Känner igen detta haha.Frugan säger typ dång ja.Hon blandar detta i mina tom kvartingar som rullar på balkongen. Kvartingar…. 5l dunk rullar dåligt! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: En finöl framför TV:n nja finöl men bättre än dyngan du dricker annars på andra sidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 11 timmar sedan, skrev 65Selander: nja finöl men bättre än dyngan du dricker annars på andra sidan Man tar seden dit man kommer. Annars kan man bli utan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 (ändrad) Här kommer man till BKK och NANA och beställer en öl då säger dom "can not", måste vänta till efter kl.18 sen bommar dom vid midnatt va fan. //Broskan Ändrades Maj 22, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 2 minuter sedan, skrev Broskan: Här kommer man till BKK och NANA och beställer en öl då säger dom "can not", måste vänte till efter kl.18 sen bommar dom vid midnatt va fan. //Broskan 7/11 och stenbord 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 12 minuter sedan, skrev Broskan: Här kommer man till BKK och NANA och beställer en öl då säger dom "can not", måste vänte till efter kl.18 sen bommar dom vid midnatt va fan. //Broskan Gäller det överallt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev frogfish: Gäller det överallt? Ska gå över till Hooters och höra. Ingen öl på Hooters heller det är visst nåt val Ändrades Maj 22, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 26 minuter sedan, skrev Broskan: Här kommer man till BKK och NANA och beställer en öl då säger dom "can not", måste vänta till efter kl.18 sen bommar dom vid midnatt va fan. //Broskan Pga val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 Detta väder tränger en 🍺 jobbar man på lördagar får man ta på söndagar på måndagen är söndag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 (ändrad) Passera Hjälmaren. Ändrades Maj 22, 2022 av Nilsson68 Stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 Ja då var man tillbaka till Hooters och fick min öl. Har tänkt att kolla F1 på Bullys 🍺 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 22, 2022 Dela Inlagd Maj 22, 2022 Tar en balkongdricka innan festen.. Riktigt god denna sort blir det fler av😄 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 Första parkett på MorningNight. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 23, 2022 Dela Inlagd Maj 23, 2022 7 timmar sedan, skrev Broskan: Första parkett på MorningNight. //Broskan Där har man några timmar😀 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu