andrejsdenruskige Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 3 timmar sedan, skrev Fredman: Helt ok, stadig och stabil så den är nog inget att skära sushi med. Min favoritkniv har jag just använt, en Mcusta zanmai. Åter till ämnet så blev man törstig av all skärande så det blev en matlagningsbira! Hittade en Mcusta Zanmai i Thailand till ett bra pris som var typ samma som i Sverige. Jag hade lust att köpa, men tog mitt förnuft till fånga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 36 minuter sedan, skrev Enis: enis Vete fan om det inte blir en sådan här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev gorjos: Vete fan om det inte blir en sådan här. Jädraås men numera i gävle enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: Jädraås men numera i gävle enis Lönt att öppna, eller ställa på trofehyllan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev gorjos: Lönt att öppna, eller ställa på trofehyllan? Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 17 minuter sedan, skrev Enis: Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis Fan vad fel jag gjort, har nog 100 vinare från 80-talet. Får ta tag i detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 26 minuter sedan, skrev Enis: Öl, vin och sprit skall drickas inte stå och samla damm. enis Fick denna av lokala changmagnaten för ett antal år sedan. Är nog för sent för att prova nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 6 minuter sedan, skrev gorjos: Fick denna av lokala changmagnaten för ett antal år sedan. Är nog för sent för att prova nu. En kanske bättre bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 4 timmar sedan, skrev Fredman: Du har en fantastisk blick för talanger. Kul att du är tillbaka och skål! Sål min gode Fredman.Och skål på dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev B747: Sål min gode Fredman.Och skål på dig. Va fan....Jag skålade två gånger visst.Men det gör nog ingenting hoppas jag...... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Precis nyss, skrev B747: Va fan....Jag skålade två gånger visst.Men det gör nog ingenting hoppas jag...... Tvärtom bara trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 46 minuter sedan, skrev Enis: enis Då har man beställt några av dessa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 On 2022-05-10 at 18:07, skrev Nilsson68: Riktig Öl😉. Skulle bara gå handla.. Världens bästa öl MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Grundade i Makati på Handle Bar 🍺 Sen avslutades kvällen på G-point. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 7 timmar sedan, skrev gorjos: Fan vad fel jag gjort, har nog 100 vinare från 80-talet. Får ta tag i detta. Gammel sur fruktjuice som smakar kork. Bara att kasta. Hör av dig, jag kan hjälpa till och köra bort det... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Gott med Frozen M i värmen. Sitter och njuter på Cafe Cubana i Makati. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 21 minuter sedan, skrev Broskan: Gott med Frozen M i värmen. Sitter och njuter på Cafe Cubana i Makati. //Broskan Saknar pitcher frosen man fick på Mistys, samt dom små vårrullarna. Changhai lumpi, hur det nu stavas. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Jobbhelg då festas det till på passionsoda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Potum Dipa och lite FIFA 2022 blir en trevlig eftermiddag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Kör samling på de senaste. Den första är nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Maj 21, 2022 Dela Inlagd Maj 21, 2022 Under 90 kg för första gången på runt 20 år, det måste firas med en riktig finöl. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu