Issanbonde Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Får nöja mig med en! Pensionen kom ju 😉😎🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En Wisby på Jakobs Corner. En engelsman har tagit över, känns som han fått lite fart på stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Ska bara gå Handla😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En Whale från kranen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Frugan tog en bailysekaffe, och jag en öl. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 3 minuter sedan, skrev Peolito: Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 Medusin mot nyckterhet 🍓🤯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 26 minuter sedan, skrev Peolito: Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 Känner igen detta haha.Frugan säger typ dång ja.Hon blandar detta i mina tom kvartingar som rullar på balkongen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 On 2022-05-18 at 09:02, skrev andrejsdenruskige: Hur är Porschekniven att hålla i? Känns som att handtaget är lite feldesignat. Jag har iofs en laxkniv från Porsche, men den håller jag så snett som det bara går eller så leker jag sashimikock och då är det ju inte direkt något jobbande, bara terapi. Helt ok, stadig och stabil så den är nog inget att skära sushi med. Min favoritkniv har jag just använt, en Mcusta zanmai. Åter till ämnet så blev man törstig av all skärande så det blev en matlagningsbira! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 3 minuter sedan, skrev Fredman: Helt ok, stadig och stabil så den är nog inget att skära sushi med. Min favoritkniv har jag just använt, en Mcusta zanmai. Åter till ämnet så blev man törstig av all skärande så det blev en matlagningsbira! Det är väl du som är stadig på handen och stabil min gode Fredman? Inte kniven...🤣 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 11 minuter sedan, skrev Fredman: Helt ok, stadig och stabil så den är nog inget att skära sushi med. Min favoritkniv har jag just använt, en Mcusta zanmai. Åter till ämnet så blev man törstig av all skärande så det blev en matlagningsbira! Ser nu att jag läste som en blind krabba. Får skylla på att jag stod vid spisen och drack öl. Du har ju koll på att en laxkniv är bra till sushi. Jag gillar faktiskt handtaget och hela serien är riktigt prisvärda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 9 minuter sedan, skrev B747: Det är väl du som är stadig på handen och stabil min gode Fredman? Inte kniven...🤣 Du har en fantastisk blick för talanger. Kul att du är tillbaka och skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 52 minuter sedan, skrev Peolito: Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 Dethär du fått i din blandning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En Erdinger när jag kom hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Fanns några glas kvar i botten på boxen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 30 minuter sedan, skrev MickeN: Dethär du fått i din blandning. Det stämmer säger frugan 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Ett glas vitt, behöver reklamera boxen jag köpte i onsdags. Var helt uppenbart felaktig mängd i den, har ju bara provsmakat och den är redan slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Ska bara gå Handla😉 smörebröd.....? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Frugan tycker att vi ska fira att besöket hos skatteverket gick bra idag. Jag hittade nåt gammalt groggvirke som får duga. Tror vi fick det när vi gifte oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Frugan köpte två helrör och blandade med någr rötter eller liknande från Thailand. Hon kallar det medicin och det stämmer 😀 dja dong... fixar alla krämpor och sloknade vekar Enis 1 minut sedan, skrev rolba: skatteverket personnummer... eller inlämning av deklaration Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: dja dong... fixar alla krämpor och sloknade vekar Enis Sloknade eller slocknade? 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Utan gurka @spooncreek Fast likör dricks väl oftast utan gurka tänker jag… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 En liten Hoegaarden slinker ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Kall pilsner. Från Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 20, 2022 Dela Inlagd Maj 20, 2022 Hittade en oöppnad Fjäre. Fin skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu