Enis Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 1 timme sedan, skrev MickeN: En goding här hemma. Du verkar gilla weissbier. har du provat dessa som jag hittade i kylen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 Stormen tvingade mig att ta skydd. Passande nog fick jag bestämma vilken Gin de skall ta in. jo, det blev en kall med.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 Saknar Fredag den 13:de för idag tog det slut i 2 flaskor å dagen är inte slut än 😱🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Vilket sammanträffande, vi drack samma tyska öl både igår och idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 8 minuter sedan, skrev ellim63: Vilket sammanträffande, vi drack samma tyska öl både igår och idag! Tyder på bra smak 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 14, 2022 Dela Inlagd Maj 14, 2022 (ändrad) Nu grinar oturen en igen vad är det som händer tar nästa slut också 😱 Ändrades Maj 14, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 Frukost öl i Skybaren på Kandi Palace 🍺 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 Kaffe… förbannat fint väder idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2022 Dela Inlagd Maj 15, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 Nu lyxar jag lite med skybar CheapCharlies SkyBar 🍺 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 Lite slisk drinkar kom in. Läskande mellan ölen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 En väldigt ljus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 16, 2022 Dela Inlagd Maj 16, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 17, 2022 Dela Inlagd Maj 17, 2022 Frukost ölen på terassen det märks att ungarna har sommarlov dom ligger och plaskar sen kl.8 i morse. Bättre att vakna till ljudet att glada ungar än tuppjävlarna som normal väcker en här. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 17, 2022 Dela Inlagd Maj 17, 2022 Bira på Zumen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2022 Dela Inlagd Maj 17, 2022 6 minuter sedan, skrev Peolito: Bira på Zumen Hur många kubik har du tömt där 😄 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 14 timmar sedan, skrev Enis: Hur många kubik har du tömt där 😄 enis Inte tillräckligt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 35 minuter sedan, skrev Peolito: Inte tillräckligt 😉 Det tyder på att du är där på fredag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 Precis nyss, skrev MickeN: Det tyder på att du är där på fredag också. inte helt omöjligt. Ska du dit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 "en"öl skadar inte 😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 On 2022-05-13 at 16:55, skrev Fredman: Kaos i köket, om en timma ska det både bli tapas och paella. Bäst att lugna nerverna med en Mohawk Mareld. Hur är Porschekniven att hålla i? Känns som att handtaget är lite feldesignat. Jag har iofs en laxkniv från Porsche, men den håller jag så snett som det bara går eller så leker jag sashimikock och då är det ju inte direkt något jobbande, bara terapi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 18, 2022 Dela Inlagd Maj 18, 2022 37 minuter sedan, skrev Peolito: inte helt omöjligt. Ska du dit? Kanske, beror på vädret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu