Tallviking Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 En Jim Beam Honey Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Tiger draft och kollar rumpor. Måste man separera det i två trådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 19 minuter sedan, skrev rolba: Tiger draft och kollar rumpor. Måste man separera det i två trådar? Så länge du inte har jordnötter på bordet är det lugnt, fast kanske bättre att kontakta Boa eller Husse för säkerhets skull.. 😀😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Schlumpen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 24 minuter sedan, skrev rolba: Schlumpen Schlumpen Rumpen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Säg inget till frugan jag är på jobbet och kopierar och tar hand om några utskrifter enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Precis nyss, skrev Enis: Säg inget till frugan jag är på jobbet och kopierar och tar hand om några utskrifter enis Vad säger du till frugan när du kommer hem i onyktert skick? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 5 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Vad säger du till frugan när du kommer hem i onyktert skick? 5 Baht 🤑 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 25 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Vad säger du till frugan när du kommer hem i onyktert skick? 19 minuter sedan, skrev Enis: 5 Baht 🤑 enis Hon sover väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 12, 2022 Dela Inlagd Maj 12, 2022 Singha Light i Sawan bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Fredagslunch då får man dricka öl även när det är ljust ute. Även nåt att skölja ner kaffet med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Blev ett (andra) stopp på eftermiddagspromenaden. En Norrlands blev belöningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 1 minut sedan, skrev Abercrombie: Blev ett (andra) stopp på eftermiddagspromenaden. En Norrlands blev belöningen. Har du ätit där och i så fall bra eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 En IPA från Kalmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Kaos i köket, om en timma ska det både bli tapas och paella. Bäst att lugna nerverna med en Mohawk Mareld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev ellim63: Har du ätit där och i så fall bra eller? Ja, men det får bara godkänt. Edit: Rekommenderar att äta på annat ställe före/efter. Ändrades Maj 13, 2022 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 8 minuter sedan, skrev Abercrombie: Ja, men det får bara godkänt. Edit: Rekommenderar att äta på annat ställe före/efter. Tack för inbjudan.. 😜😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 På med kilten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Helg 🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Present från BKK en kompis som tog med en sådan till mig. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 En iskall gömmer sig i vedtraven😀 Snart finns ingen snöhög att kyla pilsnern i vet inte vad jag ska ta mig till ty... Mitt belöningssysten en iskall per 5 småsäckar och två per travad pall. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2022 Dela Inlagd Maj 13, 2022 Stockholm i mitt glas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu