65Selander Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Ny vilseledande omgruppering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 17, 2022 Dela Inlagd April 17, 2022 Say no words. Bästa Påskdagen på mycket länge 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 Lokalt lagerpiss, but worth waiting for🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 Saftar på, fotboll 1900. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 18, 2022 Dela Inlagd April 18, 2022 En LIIT svider inte i fiskebyn Frugans bild… Min bild, samma model av telefon.. 13promax Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 Loungar med en vete i Frankfurt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2022 Dela Inlagd April 19, 2022 Blev tydligen lite GT i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Blev barhopping igår med Görgen kameltå. Barrel, Ardbeg Inn och Zumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Nu e de helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Gott med en öl i värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Startade som vanligt i loungen. vidare till Hemingways och sedan till nya Juicy, efterträdaren till Australien bar, Blev visst ett stopp på soi 15 med.. nu är det dags att öka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Skulle varit i Hua Hin med gänget för två veckor men då kom Covid emellan. Kunde inte avboka så blev en tvångssemester nu. Happy Hour så blev två Chalawan med de traditionsenliga hästarna i bakgrunden. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Ska vara bartender på kompisens dotters bröllop imorgon. Bäst att öva lite det var länge sedan jag var på den sidan bardisken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 1 minut sedan, skrev Fredman: Ska vara bartender på kompisens dotters bröllop imorgon. Bäst att öva lite det var länge sedan jag var på den sidan bardisken. Helt övertygad du fixar. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 En god Zinfandel från Californien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Får bli en lutande virre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 23 minuter sedan, skrev MickeN: Får bli en lutande virre. En såkallad lutare 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Ok men ingen höjdare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 3 timmar sedan, skrev M33: Startade som vanligt i loungen. vidare till Hemingways och sedan till nya Juicy, efterträdaren till Australien bar, Blev visst ett stopp på soi 15 med.. nu är det dags att öka! Synd att Australien bar har klappat igen. Rakt över mitt stam hotel. Har haft mycket kul där igenom åren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 6 timmar sedan, skrev M33: Startade som vanligt i loungen. vidare till Hemingways och sedan till nya Juicy, efterträdaren till Australien bar, Blev visst ett stopp på soi 15 med.. nu är det dags att öka! Ha det så gött min vän PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd April 22, 2022 Dela Inlagd April 22, 2022 Fixar å donar i husvagnen fick smak för en viss sort sedan månkryssningen @Gorocco@Luke the Drifter 😆 På måndag blir det besiktning... Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 (ändrad) Dricker en Smirnoff ICE Brukar inte dricka alkohol till frukost. Men somnade ifrån en lgår kväll. Hmm smirnof ice smakar sådär och är inte prisvärd. (den med svart ettikett är godare). Kommer inte att köpa fler (speciellt inte med tanke på priset ) för att sitta och mysdricka på fredagskvällen. Men duger kanske som energidryck på något evenenang träffar festivaler m.m. Från det ena till det andra snacka om udda storlek på flaskan 275 ml Pluttiplutt....🤔🍻 Ändrades April 23, 2022 av Chrille Columbus Man kan ju tro att den halva lilla plutt på 4% vol slog på direkten men jag är bara lite morgontött hoppas nån begriper vad som står i mitt inägg innan ändrig gjorde inte ens jag det🤭 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 12 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Dricker en Smirnoff ICE Brukar inte dricka alkohol till frukost. Men somnade ifrån en lgår kväll. Hmm smirnof ice smakar sådär och är inte prisvärd. (den med svart ettikett är godare). Kommer inte att köpa fler (speciellt inte med tanke på priset ) för att sitta och mysdricka på fredagskvällen. Men duger kanske som energidryck på något evenenang träffar festivaler m.m. Från det ena till det andra snacka om udda storlek på flaskan 275 ml Pluttiplutt....🤔🍻 Energidryck😆 Den var bra🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 23, 2022 Dela Inlagd April 23, 2022 3 minuter sedan, skrev frogfish: Energidryck😆 Den var bra🐸 Ja det kanske är eller verkar vara lite motägelsefullt att jag somnade ifrån den i gårkväll. Men Smirnoff ICE Black smakar faktiskt som energidryck. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu