65Selander Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Laddar inför tyskresan till Mannheim på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜 Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 40 minuter sedan, skrev ellim63: Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜 Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! Favoritdottern här var också ute på krogen igår ... det jag fick tillbaka var 1500 kr draget på sturekompaniet via mitt kort via apple pay... kortet tänkt som en livlina för henne om det krisar sig i London 🤬 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 49 minuter sedan, skrev ellim63: Favoritdottern och några kompisar skulle ut på krogen och hon ville låna min fickplunta så det inte blev så dyrt på krogen.. 😜 Fick tillbaka pluntan idag och då fanns det några sippar rabarbervodka kvar.. fantastiskt gott! Du och mor är goa föräldrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 11 minuter sedan, skrev 65Selander: Du och mor är goa föräldrar Stort tack, vi gör så gott vi kan!💞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 En GT i anpassat glas. Och lite tilltugg🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Är det Sonkran så är det… Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Hittade färdigblandad Sangsom/cola. Fortfarande bubblor i. Lite is så kör vi🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Sen eftermiddag och fortfarande 37 grader samt 60% luftfuktighet. En bra öl och en god bok hjälper men nog fan är det för jävla svettigt. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 58 minuter sedan, skrev Atom: Sen eftermiddag och fortfarande 37 grader samt 60% luftfuktighet. En bra öl och en god bok hjälper men nog fan är det för jävla svettigt. Tycker du inte det är plågsamt att sitta ute i den värmen? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 7 minuter sedan, skrev Jive: Tycker du inte det är plågsamt att sitta ute i den värmen? Jo….men vi har varit i Bkk nu i 2 månader så jag känner bara att jag måste vara utomhus (ungefär som när svenskar känner att de måste grilla utomhus i april trots att det är 4 grader och snöslask). Nu börjar det dock bli OK; klockan är 5, kall öl och en fläkt på högsta speed. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 3 minuter sedan, skrev Atom: Jo….men vi har varit i Bkk nu i 2 månader så jag känner bara att jag måste vara utomhus (ungefär som när svenskar känner att de måste grilla utomhus i april trots att det är 4 grader och snöslask). Nu börjar det dock bli OK; klockan är 5, kall öl och en fläkt på högsta speed. Vi har 34 grader i Pattis och 5-minutersciggen på balkongen känns inte längre lika angelägen. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 2 minuter sedan, skrev Jive: Vi har 34 grader i Pattis och 5-minutersciggen på balkongen känns inte längre lika angelägen. Nu är vi nere på 35 grader och 50% luftfuktighet och det är precis min gräns för vad som är acceptabelt; typ att 15 grader och uppehåll är minimigränsen för liv i Sverige. Nu kan man börja grilla, spela badminton och ha det bra. I exakt en timme innan myggen kommer 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 7 minuter sedan, skrev Atom: Nu är vi nere på 35 grader och 50% luftfuktighet och det är precis min gräns för vad som är acceptabelt; typ att 15 grader och uppehåll är minimigränsen för liv i Sverige. Nu kan man börja grilla, spela badminton och ha det bra. I exakt en timme innan myggen kommer 😉 Nu ska jag dra till Harrys och önska Tobbe en trevlig vistelse i Sverige. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Sangsom soda på Paradise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Sangsom soda på Naat funkar åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Eländes elände. Alkoholfri Heineken på Satins uteservering i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Dödskallebira och en irländare får inviga påskhelgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 Omlokaliserade 10 m. Blev så törstig att jag nästan missade att fota. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 14, 2022 Dela Inlagd April 14, 2022 En påsk belgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 Veteöl känns påskigt. Tre år utan riktig Songkran känns lite trist. För mig spelar det inte så stor roll, även om det brukar vara kul i byn, men för många är det något man ser fram emot och planerar inför många månader. Snubbar som står i en biltvätt 12 timmar om dagen, 6 dagar i veckan, behöver 3 dagars ohämmad fest; på samma sätt som någon som kör färdtjänst i Tibro behöver Midsommar. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 En enkel Warsteiner i värmen, ca 17⁰ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 On 2022-04-14 at 10:46, skrev Atom: Sen eftermiddag och fortfarande 37 grader samt 60% luftfuktighet. En bra öl och en god bok hjälper men nog fan är det för jävla svettigt. Ännu ej läst, är den bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 9 minuter sedan, skrev Nicholas: Ännu ej läst, är den bra? Fick den av dottern förra veckan när jag hade Covid. Har bara läst en tredjedel men tycker den är riktigt bra. Inte alls vad jag hade trott dock. Hade trott, pga Nobelpriset, att det skulle vara en tung bok men den är mestadels kul och lättläst. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 15, 2022 Dela Inlagd April 15, 2022 2 minuter sedan, skrev Atom: Fick den av dottern förra veckan när jag hade Covid. Har bara läst en tredjedel men tycker den är riktigt bra. Inte alls vad jag hade trott dock. Hade trott, pga Nobelpriset, att det skulle vara en tung bok men den är mestadels kul och lättläst. Fick den boken av en colombiansk flickvän för ett antal år sedan. Så jag måste skärpa mig och läsa den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu