Rillex Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Mätt och belåten efter en nudelsoppa på Thai Lung i anrika Liljeholmen. Till det några 0,5 l. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Kosken Salmiakki Raspberry kunde varit saltare och starkare. Ölen var riktigt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 46 minuter sedan, skrev Fredman: Kosken Salmiakki Raspberry kunde varit saltare och starkare. Ölen var riktigt bra! Hur är den jämfört med originalet ? Salmiakki alltså (finns ju dom ska hacka på allt bäst att vara tydlig 😋 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 23 minuter sedan, skrev goli006: Hur är den jämfört med originalet ? Salmiakki alltså (finns ju dom ska hacka på allt bäst att vara tydlig 😋 ) Originalet är klart bättre. Hade stora förhoppningar på den här men den levde inte upp till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 prövar en irländare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 2 minuter sedan, skrev Enis: prövar en irländare enis Men vad har dom skrivit på etiketten TOA 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 9 minuter sedan, skrev Enis: prövar en irländare enis Omdöme? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 9 minuter sedan, skrev Fredman: Omdöme? mjuk, mild med sötma lite åt likör eller typ Honey Wiskey hållet Lättdrucken med andra ord och inte alls oäven Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 18, 2022 Dela Inlagd Mars 18, 2022 Nu så är det bra igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Laddat utflyktskorgen Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 LA BAR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Så blev man eldvakt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Kör vidare, men mycket Bajare nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 23 timmar sedan, skrev Naam jai: En Falcon på Husaren ,skål gubbar Så här länge har jag aldrig varit borta från min födelseort Skövde. Varje lördag dyker det dock upp bilder likt din i mitt FB-flöde, ibland från Husaren men Rådhuset är nog vanligast. Nu är dock sommarresan till Europa bokad och betald och Sverige blir första stopp och då Skövde är Sveriges näst störst sevärdhet, efter Tibro, så blir det givetvis ett besök där. Jag har undvikit Weissbier hittills i år men efter två Teams-möten med tyskar i veckan kände jag att en veteöl var jag värd och ska man bara ta en så tycker jag nog denna är den bästa. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 En god öl Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Blev för mycket Bajare. Så ner till 2 små för första utomhus👍🌞 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Det blev en lång eftermiddag på altanen… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Behöver trösta mig med en GT efter besök och buffé på Hello Bangkok. Gå inte dit om ni ska äta mat är nog bland det sämsta jag ätit någonsin. Pissig service också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 23 minuter sedan, skrev Peolito: Behöver trösta mig med en GT efter besök och buffé på Hello Bangkok. Gå inte dit om ni ska äta mat är nog bland det sämsta jag ätit någonsin. Pissig service också. Du får följa @audirs2ställe. Var o varannan helg. Måste vara Superbra Mat o Service. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 32 minuter sedan, skrev Nilsson68: Du får följa @audirs2ställe. Var o varannan helg. Måste vara Superbra Mat o Service. Den göken går ju på Hello Bangkok först och sedan thai stället på Vasagatan som jag just nu glömt namnet på. Men det är väl katoyerna som bestämmer 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 35 minuter sedan, skrev Peolito: Den göken går ju på Hello Bangkok först och sedan thai stället på Vasagatan som jag just nu glömt namnet på. Men det är väl katoyerna som bestämmer 🤣 Amazing Thai! Får sätta upp en kamera där så jag ser när du börjar slira in där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 Tusan! Felköp. Man skall aldrig stressa sig genom ett systembolag. Fast jag slänger ju inget förstås.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 19, 2022 Dela Inlagd Mars 19, 2022 En svart för magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu