husse Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 3 lopp körda på V75 och 3 glas whiskey, äntligen börjar gårdagens pannknack å släppa, kanske läge för att gå på lokal ikväll Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 En rekorderlig med tilltugg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Inga fantomsmärtor idag.. Funderar på om jag ska ta mig en urblåsare eller låta bli ? ? ? Blås på. tror svampfan är på. Kantarellen har visst ökat ransonen till 3 cider/vecka så det blir nog fullt ös ikväll? Alltid fint o ha lite gott tjöt o läsa på söndag morgon Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Blås på. tror svampfan är på. Kantarellen har visst ökat ransonen till 3 cider/vecka så det blir nog fullt ös ikväll? Alltid fint o ha lite gott tjöt o läsa på söndag morgon Trevlig kväll/Hn Hej Svejs på Dig nr 2 7.0 gumman borta idag så har fritt spelfält!!! Skål! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Hej Svejs på Dig nr 2 7.0 gumman borta idag så har fritt spelfält!!! Skål! Jag vet,hon hälsar så gott . Skål på dig då gubben, nu sprack man på V-75:an med, bara lotto o hoppas på . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Jag vet,hon hälsar så gott . Skål på dig då gubben, nu sprack man på V-75:an med, bara lotto o hoppas på . Trevlig kväll/Hn MPR Systemet ä mä! Same Same Trevlig Helg Vännen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 MPR Systemet ä mä! Same Same Trevlig Helg Vännen! Att j43 hade med 12:an var ju riktigt bra Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Slog på travet nu och knäppte upp en bärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Att j43 hade med 12:an var ju riktigt bra J43 är En Proffessor!!!! Skål Grabben! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 J43 är En Proffessor!!!! Skål Grabben! Ja verkligen Skål F*n nu tog ölen slut också så jag måste kliva upp ur soffan och gå till kylskåpet Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Slog på travet nu och knäppte upp en bärs Inte en sekund för sent. Julmiddag på gång i Hemfosa. Nu blir det en Laowhisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Inte en sekund för sent. Julmiddag på gång i Hemfosa. Nu blir det en Laowhisky. Finns de julskinka på bordet också? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 (ändrad) Finns de julskinka på bordet också? Lär väl va rätt Grön nu ??Hi Hi Ändrades April 21, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Lär väl va rätt Grön nu ??Hi Hi Påskskinka då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Vet inte. Kinesiskt och smakar skit, men starkt som fan. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Finns de julskinka på bordet också? Nej men lite annat som hör julen till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Nej men lite annat som hör julen till. Ser gott ut... Men vad dricker du till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Nej men lite annat som hör julen till. Ser gott ut. Skål på dej. hälsa "tjockisen" BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Ser gott ut... Men vad dricker du till de Glöggen är tyvärr slut och ingen snaps eller julöl finns hemma så jag fortsätter med rödtjutet, men efter maten får det bli en grogg. Ser gott ut. Skål på dej. hälsa "tjockisen" Skål själv Småland, Bajen på måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 kl är 21.35 i Chaing Mai, Fortfarande 30 grader,,,,,, Nu svalkar en kall Chang med is....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drullen Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Glöggen är tyvärr slut och ingen snaps eller julöl finns hemma så jag fortsätter med rödtjutet, men efter maten får det bli en grogg. Det är ju klart att du ska ta en grogg, du missade ju den förra lördagen p g a bilkörning / N Skål själv Småland, Bajen på måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 vatten, igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Alkohol. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Det är ju klart att du ska ta en grogg, du missade ju den förra lördagen p g a bilkörning / N Håller på att ta igen det nu Frågan är bara vad jag ska blanda Laowhiskyn med eller man kanske ska smaka på laovodkan istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Jag önskar att någon hylla hemma hos mig såg ut så här. Då vore valet lätt. Men idag får jag hålla mig till Carlsberg sort gold. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu